Jak nie Vichy to co?

1. Data: 2004-09-08 10:03:30

Temat: Jak nie Vichy to co?
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jakąś przedelikaconą skórę na głowie i muszę używać szampon Vichy
(Dercos - Kojący Szampon Dermatologiczny (włosy tłuste i normalne)
-- i jest pięknie, nic mnie nie swędzi, nie łuszczy się -- poezja.

Problem polega na tym, że ostatnio mam problemy z dostaniem go w aptece.
Pytanie brzmi -- co polecilibyscie (poleciłbyscie? ;) w zamian?
Jakiś Freederm obwąchiwałam ale bez przekonania.
Jakieś doświadczenia?
--
... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ...
...:: JID:s...@j...org .. GG:25557 ::...

1. Data: 2004-09-08 10:54:27

Temat: Re: Jak nie Vichy to co?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Mam jakąś przedelikaconą skórę na głowie i muszę używać szampon Vichy
> (Dercos - Kojący Szampon Dermatologiczny (włosy tłuste i normalne)
> -- i jest pięknie, nic mnie nie swędzi, nie łuszczy się -- poezja.

LRP, sebamed - też w aptekach. Ale bez gwarancji - przykładowo,
ja nie mogę używać Vichy.
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-09-08 12:36:06

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jakąś przedelikaconą skórę na głowie i (włosy tłuste i normalne)

np. Pregaine, Freederm pH balance, Ocerin do częstego stosowania

1. Data: 2004-09-08 17:53:11

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Sep 2004 12:03:30 +0200, siwa napisał(a):

> Jakieś doświadczenia?

Wszystkim dziekuję za pomoc.
Przetestuję Freederma albo Pregaine.
Ocerina nigdzie nie widziałam, chciałam juz dawno kupić, bo chyba był
najtańszy.

--
... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ...
...:: JID:s...@j...org .. GG:25557 ::...

pęlające pięty
Prośba o pomoc w badaniach naukowych
Dobra krawcowa poszukiwana - W-wa