Jak nie być samolubem?

1. Data: 2004-05-15 20:20:46

Temat: Jak nie być samolubem?
Od: "Ignoreland" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skomentowałam notkę na blogu koleżanki. Potem przeczytałam swój komentarz i
stwierdzam co następuje: w siedmiu linijkach tekstu 6 razy napisałam słowo
"sobie" (w sensie "idę sobie", "rozmawiałyśmy sobie").
To powinno świadczyć o egoizmie. Bo o czym innym?

Zapytuję szanownych grupowiczów: jak nie być samolubem, samochwałą i w ogóle
samo-sobie-się???

--
yeah, ignoreland

1. Data: 2004-05-15 20:28:51

Temat: Re: Jak nie być samolubem?
Od: "Lucja" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ignoreland" <i...@i...pl> wrote in message
> [...]
> To powinno świadczyć o egoizmie. Bo o czym innym?
>
> Zapytuję szanownych grupowiczów: jak nie być samolubem, samochwałą i w

Przede wszystkim nie przesadzaj z samokrytyka, bo to tak somo szkodliwe jak
bezkrytycznosc. Wszystko zalezy od sprawy, kontakstu i od tego jaka byla
Twoja odpowiedz. W mowieniu o sobie nie musi byc nic zlego.

lucja

1. Data: 2004-05-15 20:38:13

Od: "Ignoreland" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezkrytycznosc. Wszystko zalezy od sprawy, kontakstu i od tego jaka byla
> Twoja odpowiedz. W mowieniu o sobie nie musi byc nic zlego.

Ale w mówieniu tylko o sobie - może. Trochę samokrytyki nie zaszkodzi.

--
yeah, ignoreland

1. Data: 2004-05-15 20:41:56

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Ignoreland<i...@i...pl>

[...]
> Ale w mówieniu tylko o sobie - może. Trochę samokrytyki nie zaszkodzi.

Kiepski temat wybrałeś na początek, skoro nie chcesz mówić tylko o sobie ;P

P.

1. Data: 2004-05-15 20:47:00

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki<s...@p...acn.wawa>

[...]
> Kiepski temat wybrałeś na początek, skoro nie chcesz mówić tylko o
> sobie ;P
>
> P.

... wybrałaś... pardon :)

p.

1. Data: 2004-05-15 21:22:28

Od: Shriggar <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ignoreland pisze:

> Zapytuję szanownych grupowiczów: jak nie być samolubem, samochwałą i w ogóle
> samo-sobie-się???

Pomagaj innym - rodzicom, słabszym od siebie, chorym itd.
Przejdzie Ci... :^)

--
_/\_ c(*!*)o Shriggar i samolubstwo :^)
\''/ MANDRAKE

1. Data: 2004-05-15 22:45:01

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ignoreland w news:c85u7p$6e3$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> sobie"). To powinno świadczyć o egoizmie. Bo o czym innym?
>
> Zapytuję szanownych grupowiczów: jak nie być samolubem, samochwałą i

Niekoniecznie egoizm.
"Sobie" w takich zastosowaniach, jak podałaś, dodaje lekkości
czasownikom. Może po prostu dbasz o to, by słowami oddawać
swój nastrój, by tekst brzmiał mniej oficjalnie :)

* Natek

1. Data: 2004-05-15 23:39:40

Od: "Hubert" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To powinno świadczyć o egoizmie. Bo o czym innym?
>
> Zapytuję szanownych grupowiczów: jak nie być samolubem, samochwałą i w ogóle

Pokochac i zaakceptowac siebie w pelni.

Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-05-16 02:03:32

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Ignoreland" <i...@i...pl> wrote in message
> Zapytuję szanownych grupowiczów: jak nie być samolubem, samochwałą i w
ogóle
> samo-sobie-się???

Po prostu nie byc.

Bo warto.

Kaska

1. Data: 2004-05-16 02:04:21

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> wrote in message
> Kiepski temat wybrałeś na początek, skoro nie chcesz mówić tylko o sobie
;P
ROFL!
K.

Jaka literatura?
sick chick got to see to beleave jpg
Referat na temat motywacji.
Nick Berg Execution nickbergexecution video
Nimfofilia