Jak odzyskac sprawnosc umyslowa?

1. Data: 2000-05-27 10:43:47

Temat: Jak odzyskac sprawnosc umyslowa?
Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...friko2.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nie ma co ukrywac - w ciagu paru ostatnich lat potwornie sie
zapuscilem, jesli chodzi o sprawnosc umyslowa. Ostatnio mam wrazenie,
ze moja lewa polkula mozgu ledwo zipie :-)) - mam trudnosci z
rozwiazaniem prostych zadan matematycznych i ogolnie z logicznym
mysleniem oraz zapamietywaniem. Prosze zatem o pomoc. Chcialbym
dowiedziec sie czegos na temat "diety dla mozgu" oraz cwiczen
poprawiajacych sprawnosc umyslowa. Jestem wprawdzie "prawopolkulowcem"
:-)), ale lewej tez potrzebuje, i to bardzo. Za wszelka pomoc bede
niezmiernie wdzieczny.

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

mailto:m...@f...onet.pl.
ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-07-19 14:30:45

Temat: Re: Jak odzyskac sprawnosc umyslowa?
Od: "zenobiusz" <p...@b...gnet> szukaj wiadomości tego autora

czesc. slyszalem o piracetam - lek poprawiajacy prace mozgu, oraz w
przypadku miazdzycy naczyn (niedotlenienie i smierc komorek mozgowych )
ginko bilboae ziola na krazenie (bez recepty). Na pewno sa tez inne srodki
ww sa najpopularniejsze. nie podales ile masz lat zaawansowany wiek moze
swiadczyc o miazdzycy wiec takze cos na zbicie cholesterolu (dieta lub leki
na recepte).

U siebie zauwazylem ze jak zmniejsze ilosc dziennie spozywanych kalorii to
moj umysl staje sie jasniejszy i zywszy. Nie jestem zmeczony ale nie jestem
pewny jakie sa dlugtrwale skutki ograniczenia spozycia kalorii. (na pewno sa
nimi przedluzenie zycia i zmniejszenie popedu).
Cwiczenia fizyczne tez poprawiaja prace m,ozgu. podczas intensywnych
wytwarzaja sie jakies przekazniki nerwowe. nie pamietam jakie.

JEszcze mozna wykluczyc z diety alkohol i papierosy

Pozdrawiam Miki

Czy są jakies plusy palenia papierosow ??
POMOCY!!!!
Praca w Małopolsce od zaraz
Praca w Małopolsce od zaraz
Papierosy dobre na pamiec?