Re: Jak okreslic wlasne potrzeby?

From: m...@h...of.pl
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak okreslic wlasne potrzeby?
Date: Wed, 23 Jun 2004 14:30:13 +0200
<M...@n...tpi.pl> <cb9et4$pje$1@inews.gazeta.pl>
<JzXBc.109849$vP.32235@news.chello.at> <cb9he4$7sh$1@inews.gazeta.pl>
<mXXBc.109961$vP.51984@news.chello.at> <cb9l1c$6rr$1@news.onet.pl>
<cb9o5v$6sl$1@inews.gazeta.pl> <cb9oqf$dr1$1@news.onet.pl>
<cb9p08$akc$1@inews.gazeta.pl> <A1%Bc.110917$vP.47815@news.chello.at>
<cba2pr$qi3$1@inews.gazeta.pl> <cba4hm$pjf$1@news.onet.pl>
<d53Cc.112558$vP.78221@news.chello.at>
<cbbp6g$foh$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bveCc.114576$vP.40261@news.chello.at>

Użytkownik * kachna * napisał:

[...]
> Tego sie obawiam ;-)))
> A troszke powazniej -

no ok, tylko nie mow ze Ci nic nie powiedzialem ;)

> jak trafic do kogos, kto ma problemy, ale nie daje sie
> przekonac? ... np. do pojscia z tym do fachowca? ... do kogos nie
> zaagażowanego - podobno wtedy człowiek jest bardziej podatny na uwagi. Czy w
> ogole jest sens ja namawiac?.... jest zawzieta jeszcze bardziej niz ja. :(
> ka

Ja uwazam, ze nie ma sensu, a zwlaszcza w tym Twoim przypadku, kiedy to
sama nie bardzo wiesz do czego mialabys namawiac. (raczej sama sie
prosisz o doinformaowanie i ew. namawianie - a tu nic z tego ;)
Co innego wspolnie rozwazyc to i owo. (wspolnie aczkolwiek kazdy za siebie)