Jak podłączyć pompę wodną głebinową?

11. Data: 2004-04-05 07:38:03

Temat: Re: Jak podłączyć pompę wodną głebinową?
Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska wrote:

> Transformator trzeba kupić osobno i postawić w tej starej, drewnianej
> ruderze?

Najpierw to sprawdź czy transformator wogóle będzie potrzebny. Na jakie
napięcie jest pompa?

pozdrawiam
Piotr

12. Data: 2004-04-05 07:57:01

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> 50 m na glebokosci 50 cm to straszna robota. Mozna bezposrednio pd darn;
> wtedy wystarczy ciac darn ostrym szpadlem. Ale wtedy trzeba wiedziec
> ktoredy kabel idzie, zeby kopiac dolek pod kolejna rosline go nie
> przeciac.

Można bezpośrednio pod darń, też będzie działać ale ja napisałem jak to się
powinno zrobić zgodnie z zasadami sztuki :-) Przy płytko ułożonym kablu
zawsze istnieje ryzyko że przypadkiem przetnie się go przy pracach
ogrodowych.

> Poza tym przy 50 m kabla moze byc duzy spadek napiecia. Ktos znajacy
> sie na rzeczy powinien wyliczyc jak gruby przewod trzeba zainstalowac.

50 metrów to żaden problem, chyba że jest to jakaś naprawdę ogromna pompa.

pozdrawiam
Piotr

13. Data: 2004-04-05 08:18:10

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Aha, przy zakopywaniu kabla warto ułożyć nad nim trochę wyżej plastikową
taśmę, wtedy w razie jakichś póżniejszych prac ziemnych od razu widać gdzie
kabel jest ułożony.

Piotr

proszę o ocenę mojego serwisu www
Re: świecznica
Kupno i przesadzenie dużego drzewa iglastego
obornik i nawóz zielony? Czy nie?
Nikt nie wie?