Jak ponownie zdobyc zaufanie ?

21. Data: 2002-11-09 12:55:07

Temat: Odp: Jak ponownie zdobyc zaufanie ?
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KingaKa <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqircu$i7k$...@n...tpi.pl...

> Znam podobne przypadki ,nie wierzę,ze facet się zmieni .Znajomi mieli taki
> sam problem,poradnia nic nie pomogła.
> Ciągłe obietnice poprawy,koleżanka wygladała jak obite jabłko,nie pomagał
> już makijaż i ciemne okulary, ostatecznie za nasza namową odeszła,teraz
jest
> szczęśliwa ma dwie małe córeczki i wspaniałego opiekuńczego męża.

Ja twierdze jednak inaczej ten facet powinien pozwolić jej na jakiś długi
czas dać spokoj by odbudowała w sobie wiare w siebie a w tym czasie on
powinien nad sobą dobrze popracować nawet gdyby to miało się skończyć
leczeniem emocji jakie drzemią w nim samym.
Przypadkowo trafiła do mojego domu osoba, ktorej mąż podobnie się
zachowywał z dodatkowym trwonieniem pieniędzy,wychodził na noc ,nie było
wiadomo gdzie i co...poradziłam i napisałam jej pozew o zniesienie
wspólności majątkowej chodziło głownie żeby jeszcze jej pieniążki nie szły
na jego przygodne panienki...nastepnie nie pomogło to złożyłyśmy pozew o
rozwod...
dzisiaj te osoby są razem, bardzo się szanują a szczególnie on ją ,mają
slicznego synka ...i więcej chyba nie trzeba pisać
acha Pan jeszcze zdecydował sie na leczenie neurologiczne szpitalne....to
wszystko pomogło dlatego ,że on na prawde pragnął naprawić ten związek...

Sandra

22. Data: 2002-11-09 13:01:54

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sqrczak <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqivev$af0$...@n...tpi.pl...
> szkoda ze nikt nie napisał rady pt : idz sie powieś , o umarłych żle
> się nie mówi , wiec pewnie zaufanie wróci ...
> kurcze no jestem pod wrazeniem

ja też jestem pod wrażeniem ,że czytasz tylko to co chcesz przeczytać...
poczytaj jeszcze raz ,analiza ,miedzy wierszami poniuchaj a doczytasz się na
pewno wskazówki dla faceta,który sie przyznaje do zła ale i też pisze ,że
nie potrafi sie tego wyzwolić ...hmmm

Sandra

23. Data: 2002-11-09 13:16:44

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alex Jańczak <o...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqj086$ean$...@n...tpi.pl...
.
> Więc cóż w tym dziwnego, że próbujemy ją jakoś wykorzystać?

nic w tym nie jest dziwnego a dostając taką szansę powinien ją wykorzystać
ale z wątku też wynika ,że przelała się szala ona chce odseperować się , a
to wcale nie znaczy ,że szansa się ta ulotni...
wyczuwam u tego Pana ,że teraz stanął przed faktem dokonanym, i musi dać jej
szanse odbudować swój wizerunek kobiety, odpocząć od jego agresji w tym
czasie zaś on będzie mógł się wykazać ,że jest inny ,że mu zależy ...to
tylko papierek ,który jeśli przyjdzie ten odpowiedni moment można na nowo
podpisać...

Sandra

24. Data: 2002-11-09 13:38:33

Temat: Re: Jak ponownie zdobyc zaufanie ?
Od: "Edyta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale z wątku też wynika ,że przelała się szala ona chce odseperować się , a
> to wcale nie znaczy ,że szansa się ta ulotni...

Ta kobieta po prostu zapragnęła (w końcu) spokoju, normalnego traktowania
jak równy partner, bo przecież małżeństwo może trwać dopóty, dopóki jest
źródłem przyjemności a czy dla niej było ? Uważam, że potrzeba jej duzo
czasu, zeby popatrzyć na "to" wszystko z drugiej -jasnej- strony, żeby
poukładać wszystkie swoje myśli, przeanalizować te 7 lat ich wspólnego życia
i podjąć właściwą decyzję.

pozdrawiam

Edyta

25. Data: 2002-11-09 14:34:41

Temat: Re: Jak ponownie zdobyc zaufanie ? - wyjasnienia
Od: "Michał Wiśniewski" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm, drobne wyjasnienia, gdyż tak jak ktos zauwazył te posty stały sie nie
poradnią, a batalia "jak dołozyć wisienowi".

Posłuchajcie.
Nie znam Was, a ni wy mnie (chociaż to internet i byc może wypowiada sie tu
moja mama , a ja nic nie wiem). Wysłałem list po to, bo szczerze chce
naprawic to co złego zrobiem. Byłem gnojem ! Jestem gnojem. Ale chce to
zmienić. Piszecie o biciu itp. Bez paranoi. Niczego takiego nie
było. "Podniesienie ręki" oznacza, że pare razy uderzyłem ją z "plaskacza" w
twarz, popchnąłem itp. To nie jest miłe i męskie, ale proszę, aby wszelkie
niewyżyte feministki odpuściły sobie batalie. Tu nie o to idzie.
Z tym akurat dałem już sobie radę, chociaż to też było powodem pozwu -
dlatego o tym napisałem.
Główny problem to zazdrość i jak odrobic zaufanie.
Ja naprawdę chce. Ja naprawdę potrafie. Cena ..... nie gra roli. Dla niej
zrobie WSZYSTKO. szkoda tylko, że zrozumiałem to tak późno...

26. Data: 2002-11-09 14:44:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sqrczak" <j...@w...pl> wrote in message news:aqivev$af0$1@news.tpi.pl...
> czy ten wątek wciąż ma tytuł - jak ponownie zdobyć zaufanie ????
> niesamowicie udziwnione odpowiedzi

dlaczego?? wlasnie w tych wypowiedziach na to pytanie jest jasna
odpowiedz: jest to prawie niemozliwe.

> szkoda ze nikt nie napisał rady pt : idz sie powieś , o umarłych żle
> się nie mówi , wiec pewnie zaufanie wróci ...
> kurcze no jestem pod wrazeniem

a przyszlo ci do glowy, ze czasami nie da sie juz czegos naprawic
i rady sa bezyzyteczne i raczej czysto teoretyczne.
iwon(k)a

27. Data: 2002-11-09 15:00:37

Od: "Edyta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twarz, popchnąłem itp. To nie jest miłe i męskie, ale proszę, aby wszelkie
> niewyżyte feministki odpuściły sobie batalie.

- uderzenie w twarz, popchnięcie -dla mnie i to jest niedopuszczalne w
normalnym, zdrowym związku...

> Główny problem to zazdrość i jak odrobic zaufanie.
> Ja naprawdę chce. Ja naprawdę potrafie. Cena ..... nie gra roli. Dla niej
> zrobie WSZYSTKO. szkoda tylko, że zrozumiałem to tak późno...

zazdrość...nie daj się opetać podejrzeniom, nie trzymaj drugiego człowieka
przy sobie a dokładniej dla siebie, to naprawdę może być bardzo uciążliwe
dla Twojej małzonki, ona też chce mieć swój własny świat, a Tobie nie wolno
tego świata- prawa do tego świata - zabierać..Twoja żona powiedziała sobie:
dość...nie dziw się jej... Wiem, że jest Ci trudno ale chyba trzeba dać jej
troszkę czasu a nad sobą popracować...Moze nie wszystko jeszcze stracone
tylko pamietaj, nic na siłę i nie bądź zbyt nachalny bo to odniesie odwrotny
skutek od zamierzonego.

pozdrawiam

Edyta

28. Data: 2002-11-09 15:32:30

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmienić. Piszecie o biciu itp. Bez paranoi. Niczego takiego nie
> było. "Podniesienie ręki" oznacza, że pare razy uderzyłem ją z

Dla mnie to jest ewidentne pobicie i mój pogląd nie ma nic wspólnego z
feminizmem. Nie ważne czy Twoj żona, miała siniaki i czy ją bolało czy nie.
Ważne, że to przemoc.

Dlatego nie chodzi o to, żebyś publicznie się tu kajał i nazywał gnojem.
Chodzi o to, żebyście poszli do poradni małżeńskiej i żeby psycholog nauczył
cię radzić sobie z własną agresją, a żonie podpowiedział, jak próbować Tobie
ewentualnie wybaczyć.

Podziwiam Twoją żonę. Gdyby mój mąż mnie uderzył lub popchnął wniosłabym o
rozwód mimo sporego stażu małżeńskiego i wspólnych dzieci.

Jeszcze raz polecam poradnię...na wszystkie Wasze problemy - zazdrości,
zaufania, przemocy itp.

Ola

29. Data: 2002-11-09 15:52:13

Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego?? wlasnie w tych wypowiedziach na to pytanie jest jasna
> odpowiedz: jest to prawie niemozliwe.

a nie zauwazylaś o to ze człowiekowi chodzi o jak najjaśniejsze
rozświetlenie tego -prawie- ????
i tylko o to , a nie o całą resztę

> a przyszlo ci do glowy, ze czasami nie da sie juz czegos naprawic
> i rady sa bezyzyteczne i raczej czysto teoretyczne.

a przyszło ci do głowy ze nie wszystko musisz komentowac ???

30. Data: 2002-11-09 15:53:43

Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak dobrze kiedyś oberwiesz czego Ci nie życzę to zobaczysz jak sie
> daje szanse na ponowne wykazanie się ,które tak i tak jest u takiej
> osobowości pod znakiem ????

czy napisała tutaj cokowiek zona tegoż osobnika ??
dlaczego na podstawie swoich nieuzasadnionych podejżen fantazjujesz
???
to nie jest temat tego wątku

WOJCIECH EICHELBERGER-wykład i spotkanie
Wasze ulubione blogi rodzinne?
ciąża
szczeroś
palenie (strrasznie długie)