Jak poprawić libido?

1. Data: 2004-12-08 13:18:59

Temat: Jak poprawić libido?
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pytanie jest jak najbardziej poważne. Zauważyłem u siebie zmniejszenie
zainteresowania seksem. Jest to nie lada problem, ponieważ partnerka ma dość
duże zapotrzebowanie.
Czym sie wspomagać?
Pozdr.
Greo

2. Data: 2004-12-09 00:33:24

Temat: Re: Jak poprawić libido?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:5d7a.000020ff.41b6ff43@newsgate.onet.pl
Od: Użytkownik <g...@p...onet.pl>
Było:
> [...]
> zmniejszenie zainteresowania seksem. Jest to nie lada problem,
> ponieważ partnerka ma dość duże zapotrzebowanie.

Zanim zaczniesz popijać lubczyk spróbuj wypróbowanych metod.
Dobry seks zaczyna się rano i trwa przez cały dzień aż do wieczora.
Pieść oczami, ustami i rękami przy każdej okazji. Po drodze powinien być
spacer, może jakiś wspólny McDonald's przy świecach ( ;-) ) albo kino.
Samo spełnienie powinno was wyczerpać na dłuższy czas.
Aha żadnych filmów o zwierzątkach, pszczółkach i motylkach one nie pomagają,
na dłuższą metę powodują zobojętnienie.

http://evil.pl/pip/index.html

3. Data: 2004-12-09 16:54:16

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytanie jest jak najbardziej poważne. Zauważyłem u siebie zmniejszenie
> zainteresowania seksem. Jest to nie lada problem, ponieważ partnerka ma

Prawdziwy mężczyzna nawet z najgorszej opresji zawsze się jakoś wyliże:-)

Jacek

Ilość zębów mlecznych...?
grasica
zapalenie pęcherza - specjalista [warszawa gdzie?]
[spam] oddam leki na receptę
chrapanie...