Re: Jak poprawić pamięć ?

Data: 2005-11-23 21:01:43
Temat: Re: Jak poprawić pamięć ?
Od: porshe <a...@p...fm>

Stefan Sraczyński wrote:

> pan Iwanos nie ma braków w edukacji ma nawet jak twierdz iwyższe tak
> więc koleś posiada spore zasoby aj kiu żeby tak cie zrobić w bambuko Faciu

I sugerujesz, że 'wyższe' mnie poruszy? Ojej. Skoro tak, to może lepiej
nie zadawać się z nim dyskusję.

Jednakże, mimo wszelkich moralnych oporów zaryzykuję kilka pytań:
-czy to wykształcenie 'już jest' wyższe, czy też to pierwsze dni w
akademiku?
- czy ktoś o 'sporych zasobach IQ' w taki sposób się wypowiada (to jest
chyba pytanie retoryczne).
- Czemu lubisz gnębić ludzi? Jak widzę wielcy, możni opiekunowie grupy
już się tobą zainteresowali i całe szczęście. Nie powiem PLONK, bo to
bardzo niegrzeczne zamykać usta drugiemu człowiekowi. Jeżeli jesteś
inteligentny (w co baaaaaaardzo wątpię) pewnie zamkniesz usta sam.

A oto dlaczego:
1) wypowiedzi są, jakby ci to łopatologicznie..., na zbyt niskim
poziomie jak na osobę w wieku przynajmniej 24 lat.
2) mimo wielkich znajomości na prawie wszystkich uczelniach w moim
mieście, nigdy nie spotkałem takiego typa jak ty, oni po prostu odpadają
na pierwszych metrach potykając się o własne braki
3) osoby inteligentne znają efektywniejsze sposoby wyładowania złego
nastroju - np. piwo i mecz piłki nożnej
4) Wypowiedzi na temat łechtaczki (mój boże wiesz, że to istnieje,
ciekawe czy wiesz gdzie) jakoś nie dają mi pewności co do twojego stanu
psychicznego, aczkolwiek zauważam delikatną fascynację Freudem w twoich
wypowiedziach.
5) Czy ostatnio/kiedykolwiek czytałeś coś w stylu książki?
6) czy to było związane z okultyzmem?
7) masz w swojej biblioteczce słownik ortograficzny?
8) do tego koniecznie musisz zajrzeć
9) osoba inteligentna, nawet gdy jest temu przeciwna, stosuje się do
zasad ortografii
10) Kontynuujemy dyskusję? Jeżeli tak to tylko prywatnie! Nie śmiecimy
na grupie.

pozdrawiam serdecznie
porshe