Jak poradzić sobie z odrzuceniem ?

31. Data: 2006-03-24 13:53:04

Temat: Re: Jak poradzic sobie z odrzuceniem ?
Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 24.03.2006 - autor: barakuda II - treść:
> " co zle zrobilem, ze stracilem zaufanie zony". Zanim zaczniesz ja
> potepiac zrob sobie rachunek sumienia. A jak nie potrafisz to wez Pismo
> Swiete a w nim wersety Ksiegi Kaznodziei Salomona i znajdz wskazowki
> dla wlasnego postepowania. Wielu ludzi
Konkretnie ktore ?
Może Kazn. 4:1-5 ?
Pozdr.

32. Data: 2006-03-24 15:47:21

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Systemy Dostępowe" w...@s...dostepowe.pl
napisał w wiadomości news:dvvo6f$t67$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jako wieloletni użytkownik tej grupy w d...e mam toto :) Co więcej, wszyscy
> powinni mieć, bo ... to nie miejsce do snobowania się. Ludzie tu przychodzą
> i odchodzą i nie ma żadnego powodu by uczyć się korzystania z tej grupy.
> To taka sama grupa jak inne. Ustalając jakiekolwiek reguły stwarza się tylko
> barierę do korzystania innym. Byłoby lepiej, gdyby każdy zajął się sobą.

Wykurwiaj z tej grupy, pojebie niedomyty! Wypierdalaj, popaprańcu!!!
Swoje żałosne odpowiedzi i komentarze wsadź se głęboko w dupę, bo
tam jest dla nich najbardziej odpowiednie miejsce. Zajmij się po prostu
sobą - i nie śmieć więcej tutaj jakimś hateemelem. Dupku, pizdusiu jeden!
Ćwoku, śwoku, kmiocie i młocie! Czerstwolu, bucolu, hamburaku!

Jepsiepsie.

--
Sławek

33. Data: 2006-03-24 15:50:59

Temat: Re: Jak poradzić sobie z odrzuceniem ?
Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

ntech @ 24.03.2006, 14:46:

> Zmien czytnik z laski swojej albo go skonfiguruj bo od Twoich postow
> oczy bola.
> Pozdr.

A mi czytnik na mój rozkaz kasuje listy w HMTL-u, bo zazwyczaj albo to
spam, albo ktoś niewarty czytania. Tobie też polecam to zrobić (albo
splonkować "Systemy Dostępowe").

--
author:after {
redirect-to: url(http://warum.jogger.pl);

34. Data: 2006-03-24 20:19:06

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BrokenglaSS"
<m...@p...przed.wyslaniem>
Jak podajesz fikcyjny adres to musisz zakończyć go .invalid
> [...]
> oczy bola.
> Pozdr.

A mi czytnik na mój rozkaz kasuje listy w HMTL-u, bo zazwyczaj albo
To masz chyba jakiś problem :)
Tobie też polecam to zrobić (albo
splonkować "Systemy Dostępowe").
Żal Ci, że ktoś ewentualnie przeczyta mój artykuł i uzna go za
mądrzejszy od twojego ?

35. Data: 2006-03-24 20:21:06

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ntech" <u...@n...ssn.pl>

><!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
><HTML><HEAD>
><vMETA http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; =
> charset=3Diso-8859-2">
><META content=3D"MSHTML 6.00.2900.2802" name=3DGENERATOR>
><STYLE></STYLE>
></HEAD>
><BODY bgColor=3D#ffffff>
><DIV><FONT size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>

Zmien czytnik z laski swojej
Czemu ja miałbym zmieniać czytnik gdy twój niedomaga ??
albo go skonfiguruj bo od Twoich postow oczy bola.
Tu nie ma nic do konfigurowania. Zmień czytnik na sprawny to
przestaniesz mieć problemy z czytaniem.

36. Data: 2006-03-25 03:39:43

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Systemy Dostępowe; <e01k8g$a8d$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Żal Ci, że ktoś ewentualnie przeczyta mój artykuł i uzna go za
> mądrzejszy od twojego ?

Bardzo często, ze względu na np. błędne cytowanie i krzaki, twoich
artykułów nie da się przeczytać - nie trzeba ich nawet plonkować. ;)

Flyer

37. Data: 2006-03-26 17:28:38

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl>

> [...]

Bardzo często, ze względu na np. błędne cytowanie i krzaki, twoich
artykułów nie da się przeczytać - nie trzeba ich nawet plonkować. ;)
To wina twojego czytnika. Najpopularniejszy pokazuje jak należy.

38. Data: 2006-03-26 18:35:07

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Systemy Dostępowe; <e06j3e$kb2$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
> artykułów nie da się przeczytać - nie trzeba ich nawet plonkować. ;)
> To wina twojego czytnika. Najpopularniejszy pokazuje jak należy.

Niestety nie. Sprawdziłem przed chwilą na OE 6 i Netszkapie 7.x. Twoja
wizja świata jest chyba g... warta. Czas ją uaktualnić. ;)

Flyer

39. Data: 2006-03-26 19:57:57

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Twoja
wizja świata jest chyba g... warta. Czas ją uaktualnić. ;)
Możesz się w końcu "odwalić" ??

40. Data: 2006-03-26 20:21:57

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Systemy Dostępowe; <e06rrd$eg2$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Możesz się w końcu "odwalić" ??

A co, dowalam się? ;) No nie denerwuj się misiu. ;))

Flyer

Test badające osobowość
psychoza
Choroba psychiczna a leczenie woreczka zolciowego
szukam ludzi !!!
W sprawie tej biedronki