Jak poradzić sobie z odrzuceniem ?

51. Data: 2006-03-30 18:02:41

Temat: Re: Jak poradzić sobie z odrzuceniem ?
Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

Flyer @ 25.03.2006, 05:39:

> Systemy Dostępowe; <e01k8g$a8d$1@atlantis.news.tpi.pl> :

Co za kretyn... Akurat ciebie muszę czytać w cytatach innych osób.

--
author:after {
redirect-to: url(http://warum.jogger.pl);

52. Data: 2006-03-30 18:05:52

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BrokenglaSS; <1xlw5r59druqo$.dlg@summum.bonum> :

> Flyer @ 25.03.2006, 05:39:

> Co za kretyn... Akurat ciebie muszę czytać w cytatach innych osób.

Tylko jakbyś dawał jeszcze poprawne wrotki. ;)

Flyer

53. Data: 2006-03-30 18:10:03

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

Flyer @ 30.03.2006, 20:05:

> BrokenglaSS; <1xlw5r59druqo$.dlg@summum.bonum> :

> Tylko jakbyś dawał jeszcze poprawne wrotki. ;)

A to nie do Ciebie było, tylko do SD ;-). A co w mojej jest nie tak?
Nadawca jest, data jest, godzina jest.

54. Data: 2006-03-30 18:17:18

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BrokenglaSS; <jkr0p11vygo3$.dlg@summum.bonum> :

> Flyer @ 30.03.2006, 20:05:

> A to nie do Ciebie było, tylko do SD ;-). A co w mojej jest nie tak?
> Nadawca jest, data jest, godzina jest.

Nadawca może i jest, ale z wrotki wynika, że nadawcą cytatu byłem ja.

Flyer

55. Data: 2006-03-30 18:25:08

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

Flyer @ 30.03.2006, 20:17:

> BrokenglaSS; <jkr0p11vygo3$.dlg@summum.bonum> :

> Nadawca może i jest, ale z wrotki wynika, że nadawcą cytatu byłem ja.

Ale już wyjaśniłem. Więc na drugi raz nie popełnię tego błędu. Wybaczysz
mi? ;-)

56. Data: 2006-03-30 19:36:49

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BrokenglaSS; <1...@s...bonum> :

> Flyer @ 30.03.2006, 20:17:

> Ale już wyjaśniłem.

Czy mógłbyś łaskawie nie robić ze mnie kretyna większego, niż już
jestem? Owszem wyjasniłeś, ale zaraz potem, niewinnie niczy dziewica,
stwierdziłeś, że z twoją wrotką jest wszystko w porządku. Czyli
*w_efekcie* nie wyjaśniłeś.

> Więc na drugi raz nie popełnię tego błędu. Wybaczysz mi? ;-)

Nie ma czego wybaczać, bo mnie nie obraziłeś. To była [o wrotce] uwaga
"porządkowa".

Flyer

Test badające osobowość
psychoza
Choroba psychiczna a leczenie woreczka zolciowego
szukam ludzi !!!
W sprawie tej biedronki