Jak pozbyć sie plastikowego posmaku z nowego czajnika?

1. Data: 2005-09-29 12:29:51

Temat: Jak pozbyć sie plastikowego posmaku z nowego czajnika?
Od: "pingwin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem czajnik elektryczny. Problem w tym ze woda w nim zagotowana ma
nieprzyjemny smak plastiku. Przegotowałem w nim wode 3 razy zanim jej użyłem
do picia, ale posmak został. Moze ktoś z grupowiczów zna jakis lepszy sposób
żeby sie go pozbyć??

Z góry dziękuje.

2. Data: 2005-09-29 12:45:32

Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

pingwin wrote:
> [...]
> do picia, ale posmak został. Moze ktoś z grupowiczów zna jakis lepszy sposób

ja przegotowywałam wodę z octem i pozniej jeszcze raz czysta i zapach
znikl. Jednak nie byl nad wyraz mocny, w przypadku intensywnego
utrzymujacego sie zapachu chyba najlepiej pomyslec o zmianie czajnika.
pozdrówka,
Ewa

3. Data: 2005-09-29 13:54:58

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pingwin <p...@w...pl> napisał(a):

> Kupiłem czajnik elektryczny. Problem w tym ze woda w nim zagotowana ma
> nieprzyjemny smak plastiku.

Poziom smrodu plastiku w czajnikach jest odwrotnie proporcjonalny do ich cen.

4. Data: 2005-09-29 17:39:44

Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W poscie <news:dhgrni$5hm$1@inews.gazeta.pl> zayzayer napisał(a):

> Poziom smrodu plastiku w czajnikach jest odwrotnie proporcjonalny do ich cen.

W 100% potwierdzam.
Jako młode małżeństwo dostaliśmy w ramach prezentu ślubnego od dalekiej
rodziny czajnik marki "no name". Śmierdziało z niego tak, że nie dało
się go użytkować pomimo wielokrotnego gotowania w nim wody. Potem przez
bardzo krótki czas służył jako podgrzewacz wody w okresie kiedy trwała
jakaś doroczna konserwacja sieci wodociągowej. Po kilku użyciach w dnie
zrobiła się dziurka i czajnik zaczął przeciekać :). W tym momencie bez
żadnego żalu został zamieniony na czajnik Philipsa, który nie śmierdział
nawet w fabrycznym pudełku ;) Służy już dwa lata i pewnie posłuży
dalej...

rumcajs_m GG#7369391

5. Data: 2005-09-29 18:07:47

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):

> Poziom smrodu plastiku w czajnikach jest odwrotnie proporcjonalny do ich cen.

Kupiłam (do pracy)zielony czajnik Ptyś za 23,99 zł czy coś takiego
Faktycznie z poczatku śmierdział, ale stopniowo mu przeszło.

Pozdrawiam
Magdalaena

6. Data: 2005-09-29 21:24:44

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rumcajs_m" <r...@S...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>W poscie <news:dhgrni$5hm$1@inews.gazeta.pl> zayzayer napisał(a):
[...]
>na czajnik Philipsa, który nie śmierdział
> nawet w fabrycznym pudełku ;) Służy już dwa lata i pewnie posłuży
> dalej...

A ja mam czajnik Philipsa od 5lat (w grudniu minie). I działa bez zarzutu
cały czas. Uważam że to była udana inwestycja - bo kosztował trochę więcej
niż inne nie firmowe czajniki :)

7. Data: 2005-09-29 22:43:58

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Huckleberry" <n...@n...onet.pl> wrote in message

> A ja mam czajnik Philipsa od 5lat (w grudniu minie). I działa bez zarzutu
> cały czas. Uważam że to była udana inwestycja - bo kosztował trochę więcej
> niż inne nie firmowe czajniki :)

No jasne. Na kupowanie tandety mogą sobie pozwolić tylko bardzo bogaci
ludzie....
Anka
PS. Ja też się jeszcze na Phillipsie nie zawiodłam.

8. Data: 2005-09-30 11:34:35

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyluzuj po jakimś czasie przejdzie.

Robert

9. Data: 2005-09-30 15:49:03

Od: "pingwin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Udało mi się go oddać w sklepie, i to chyba był najlepszy sposób na
pozbycie sie tego smaku i zapachu :)

Pytanie o syndyka
Jaki zestaw płyta gaz. plus piekarnik???
naprawa pralek Zabrze - polecicie coś?
Meble Bog Fran
Panele podlogowe