Jak przyciąć drzwi?

1. Data: 2006-07-03 14:09:10

Temat: Jak przyciąć drzwi?
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Po położeniu paneli okazało się (a w zasadzie było
to oczywiste), że trzeba przyciąć drzwi od spodu
(wewnętrzne drzwi oczywiście).
Jak to zrobić najlepiej? Wyrzynarką? Ręczną piłą tarczową?
Proszę o jakieś wskazówki - np jak nie poharatać krawędzi.
Jak mniemam - potrzebna będzie równa deska prowadząca,
dwa ściski stolarskie i... no właśnie, co jeszcze?

Drzwi są nowe, z tych tanich - z miękką okleiną, dość
wrażliwe na wszelkie urazy.

Pozdrawiam
Miroo

2. Data: 2006-07-03 14:15:26

Temat: Re: Jak przyciąć drzwi?
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to zrobić najlepiej? Wyrzynarką? Ręczną piłą tarczową?

Pilarką tarczową o jak najdrobniejszych zębach z prowadnicą-powinno
wyjść nieźle. Zawsze jednak nie wiadomo co to za sklejka i jak ją piła
poszarpie.

--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2006-07-03 14:32:47

Od: "mamouna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:44a92697@news.home.net.pl...

> Pilarką tarczową o jak najdrobniejszych zębach z prowadnicą-powinno
> wyjść nieźle. Zawsze jednak nie wiadomo co to za sklejka i jak ją piła
> poszarpie.

dobrze jest okleić kilkoma warstwami mocno naciągniętej taśmy klejącej, nie
wiem jak się nazywa ale taka żółta papierowa mocno nasączana klejem. Ja po
oklejeniu kilkoma warstwami takiej taśmy bez większego problemu tarczówką
równiutko przyciąłem drzwi, taśma zabezpiecza przez poszarpaniem brzegów

4. Data: 2006-07-03 15:28:40

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Mon, 3 Jul 2006 16:32:47 +0200, name: mamouna:

> [...]
> równiutko przyciąłem drzwi, taśma zabezpiecza przez poszarpaniem brzegów

Masz na myśli taśmę malarską? Czy ona nie trzyma za słabo?
Myslalem o taśmie, ale właśnie nie mam doświadczenia jaka
byłaby najlepsza. Nie chciałbym też przesadzić z liczbą
warstw (jedna nie wystarczy?) itp

Dziękuję i pozdrawiam
Miroo

5. Data: 2006-07-03 16:46:26

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@C...LETTERSpl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak mniemam - potrzebna będzie równa deska prowadząca,
> dwa ściski stolarskie i... no właśnie, co jeszcze?

pamietaj, ze mozesz przyciac minimalnie aby sprawdzic, czy dobrze
sie przycina (bez wyszarpywania) a potem dopiero docelowo

i zrob to rowno - moja "ekipa" (bez obrazy dla jakiejkolwiek ekipy)
tak mi przyciela drzwi, ze robila sobie chyba po nich slalom..

Sierp

6. Data: 2006-07-03 16:57:03

Od: "bynio" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to robie heblem elektrycznym.

7. Data: 2006-07-03 20:18:59

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz na myśli taśmę malarską? Czy ona nie trzyma za słabo?
> Myslalem o taśmie, ale właśnie nie mam doświadczenia jaka
> byłaby najlepsza. Nie chciałbym też przesadzić z liczbą
> warstw (jedna nie wystarczy?) itp

Możesz zwykłą taśmę klejącą nakleić na początku i końcu drzwi, ja używam
izolacyjnej. Poproś kogoś o potrzymanie odcinanego kawałka.
Zdejmujesz drzwi, kładziesz na czymś stabilnym, rysujesz prostą linię i
jedziesz.
Możesz przymocować deskę ściskami i jechać piłą wzdłuż deski. Jak masz do
ścięcia kilka mm możesz spróbować szlifierką oscylacyjną.

Tomek

8. Data: 2006-07-05 15:02:31

Od: "przemek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bynio" <n...@w...pl> napisał w

> Ja to robie heblem elektrycznym.

tylko nie takim z marketu z półki "sensacyjnie tanie"

9. Data: 2006-07-05 20:10:42

Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

...sie usmiejesz :)......
Przycialem to zwykla reczna pilka po kresce.
Ciecie trwalo kolo 10 minut ale sama pomiar chyba 15 , jest ok, bez
pospiechu i naciskania. Skosnie ulozony kat natarcia i tyle

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

klimatyzator split - nietypowe umieszczenie
Jak podłączyc przeplywowy podgrzewacz?
Tynkarze potrzebni od zaraz
Piekarnik Boscha z wysuwanym wózkiem
jaskółki na balkonie