Jak przycinać drzewka owocowe???

1. Data: 2004-10-06 16:01:54

Temat: Jak przycinać drzewka owocowe???
Od: "Visat" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam jestem tu nowy, bardzo proszę o podpowiedź jak w temacie.
jaro

2. Data: 2004-10-06 16:41:23

Temat: Re: Jak przycinać drzewka owocowe???
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję udanie się do punktu sprzedaży detalicznej i nabycie drogą wymiany
towarowo-pieniężnej broszurki Augustyna Miki "Sztuka cięcia drzew i krzewów
owocowych", która za jedyne ok. 5 zł odpowie wyczerpująco na Twoje pytanie.

Natalia

3. Data: 2004-10-06 17:35:57

Od: "Zenek" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To znaczy dokładnie o Ci chodzi ?

4. Data: 2004-10-07 05:51:36

Od: "Visat" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki
Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
krzewów
> owocowych", która za jedyne ok. 5 zł odpowie wyczerpująco na Twoje

Jesień w młodym ogrodzie
łuska gryczana
SYSTEMY NAWADNIAJACE ROZNYCH FIRM- Wasze opinie
Jak prowadzić czereśnię?
Sprzedamy korę sosnową-luzem z dostawą na miejsce.