Jak przycinać winogrona??!!-POMOCY

1. Data: 2003-05-11 08:18:53

Temat: Jak przycinać winogrona??!!-POMOCY
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ludzie posadziłem ładne krzki w szklarni wszystko jest ok, a teraz na wiosnę
mam problem bo za bardzo nie wiem jak je porzycinać.
poratuje mnie ktoś jakimś schematem?

czy od samego dołu ciąć tak samo?

na jaką wysokość pozwolić rosnąć?

po którym liśćiu ciąć młode pędy?

POMOCY

pozdrawiam Patryk

2. Data: 2003-05-11 08:47:39

Temat: Re: Jak przycinać winogrona??!!-POMOCY
Od: "Kamas" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie posadziłem ładne krzki w szklarni wszystko jest ok, a teraz
na wiosnę
> mam problem bo za bardzo nie wiem jak je porzycinać.
> poratuje mnie ktoś jakimś schematem?

Trochę późno! Będą płakać. A jeśli się już uprzesz, to miejsce cięcie
natychmiast pokryj maścią ogrodniczą, taką jak się używa przy
szczepieniu

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński

3. Data: 2003-05-11 22:31:22

Temat: Odp: Jak przycinać winogrona??!!-POMOCY
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
wiosnę
> mam problem bo za bardzo nie wiem jak je porzycinać.

Teraz??? Zielone chcesz ciąć?
Tnie się krzewy przed rozpoczęciem wegetacji. A więc albo późną jesienią
albo końcem zimy.
Rozumiem, ze posadziłeś niedawno - daj więc im rosnąć. Przytniesz jesienią
gdy latorośle zdrewnieją. Wtedy pytaj jak.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6 dni
Małpi gaj