Jak radzić sobie z kurą?

21. Data: 2005-06-09 13:30:51

Temat: Re: Jak radzić sobie z kurą?
Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana wrote:

> No właśnie. Zwiększamy powierzchnię to której ma dostęp woda :)

Zaraz, zaraz, ale skoro kura jest wypatroszona, powierzchnia gotowania
jest praktycznie taka sama - przecież woda jest także _w_ kurze...

> Ja taki mam. Właśnie robię w nim rosół :) Ale dziwnie by ta stojąca kura w
> nim wyglądała.

Dlaczego dziwnie? Nie poddawajmy się od razu uprzedzeniom ;-)

--
Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

22. Data: 2005-06-09 13:31:59

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Jun 2005 15:30:51 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Piotr W.
Zawadzki*, w wiadomości news:<news:d89gai$lvl$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co
następuje:

> Zaraz, zaraz, ale skoro kura jest wypatroszona, powierzchnia gotowania
> jest praktycznie taka sama - przecież woda jest także _w_ kurze...

No ale są jeszcze powierzchnie cięcia, co przy takiej kurzej nodze jest też
znaczące. Tak mi się wydaje :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

23. Data: 2005-06-09 18:41:10

Temat: Re: Jak radzić sobie z kurą? [OT]
Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl>
> Ja własnie skonczyłam - truskawki, ogórki małosolne, i ser z
> rodzynkami
> maczanymi w jakiś alkoholach :)
> A teraz gorzka herbata, żeby przestało mdlić ;]

Pięć piw wystarczy i waga powraca do "normy" niestety.
:-(
pozdr. Jerzy

24. Data: 2005-06-09 18:43:16

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-09 20:41:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *JerzyN* skreślił te oto słowa:

> Pięć piw wystarczy i waga powraca do "normy" niestety.
> :-(

Jak u kogo... ja się rozsmakowałam ustatnio w "Dog in the Fog"... i waga
jednak nie chce współpracowac z moimi chęciami.

--
Lia

25. Data: 2005-06-09 18:45:12

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jun 2005 20:43:16 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Lia*, w wiadomości
news:<news:1megpkg1f5pjw.dlg@iska.from.poznan> zawarł, co następuje:

> Jak u kogo... ja się rozsmakowałam ustatnio w "Dog in the Fog"... i waga
> jednak nie chce współpracowac z moimi chęciami.

Podpisuję się obiema rękami. Aż załuję, że nie mam jednego w lodówce, bo
chętnie "wyprowadziłabym go na spacer"

26. Data: 2005-06-09 18:47:01

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl>
> [...]
> waga
> jednak nie chce współpracowac z moimi chęciami.

Widocznie jesteś poniżej 30-dziestki.
;-)
pozdr. Jerzy

27. Data: 2005-06-09 18:51:03

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-09 20:47:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *JerzyN* skreślił te oto słowa:

> Widocznie jesteś poniżej 30-dziestki.
> ;-)

Jeszcze tak :)
I w sumie już kilka razy słyszałam "groźby", że jak mi trzydziestka stuknie
to metabolizm wywróci się do góry nogami, i nie będe mogła się tak
nieprzyzwoicie opychac jedzeniem bez konsekwencji :)
Ale ja nadal wierzę w geny - oboje rodzice są z tych, co jak stana bokiem
to ich nie widać, a sa już grubo po tej magicznej 30 :D

--
Lia

28. Data: 2005-06-09 18:51:56

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-09 20:45:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tatiana* skreślił te oto słowa:

> Podpisuję się obiema rękami. Aż załuję, że nie mam jednego w lodówce, bo
> chętnie "wyprowadziłabym go na spacer"

Możesz wyprowadzić swojego realnego doga na spacer i po drodze wstąpić do
sklepu po Doga :)

--
Lia, z jednym Dogiem jeszcze, a jutro znowu dzień zakupów :)

29. Data: 2005-06-09 19:05:05

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jun 2005 20:51:56 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Lia*, w wiadomości
news:<news:129qc731oq0l8$.dlg@iska.from.poznan> zawarł, co następuje:

> Możesz wyprowadzić swojego realnego doga na spacer i po drodze wstąpić do
> sklepu po Doga :)

niestety realne to ja mam już dwa, a z dwoma się cieżko do sklepu chodzi

30. Data: 2005-06-09 19:15:37

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl>
> [...]
> bokiem
> to ich nie widać, a sa już grubo po tej magicznej 30 :D

Mam taką żonę, i ciałko i figurka taka, że niejedna dwudziestka mogła by
jej pozazdrościć.
Zadnego celulitu i zmarszczek. A śmiało mogła by już być babcią [moja
bratowa w tym samym wieku już jest], nie bedzie zbyt szybko bo rodziła
po trzydziestce.
No czyba, że synuś sie postara bez naszej wiedzy.
:-)
pozdr. Jerzy

Krotony
gzik