Jak robic spoiny silikonowe?

1. Data: 2004-09-20 08:02:51

Temat: Jak robic spoiny silikonowe?
Od: "Tomasz Bogacz" <t...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze kogos doswiadczonego o lopatologiczne wyjasnienie jak zrobic
uszczelnienie silikonem sanitarnym miedzy umywalka a sciana.
Probowalem to robic oklejajac tasma po dwoch stronach spoiny, jednakze
spoina wyszla mi dosc szeroka i przy zrywaniu tasmy odchodzil od sciany
brzeg silikonu.

1. Po jakim czasie od nalozenia wygladzic silikon pisakiem?
2. Po jakim czasie zerwac tasmy i jak to zrobic zeby nie zniszczyc spoiny?

Bede wdzieczny za wszelkie rady.
--
Tomasz Bogacz

1. Data: 2004-09-20 08:28:39

Temat: Re: Jak robic spoiny silikonowe?
Od: Tony Halik <tonyhalik@wytnij_to_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Tomasz,

W Twoim liście datowanym 20 września 2004 (10:02:51) napisales:

> 1. Po jakim czasie od nalozenia wygladzic silikon pisakiem?
> 2. Po jakim czasie zerwac tasmy i jak to zrobic zeby nie zniszczyc spoiny?

> Bede wdzieczny za wszelkie rady.

Nie wiem czemu ci odszedl od sciany. Moze byla tlusta lub brudna. Albo
juz wysechl. Ja daje dwie tasmy i mam kilka rodzajow lyzeczek do
herbaty. Kazda ma inny rozmiar i dostosowuje je do szerokosci spoiny.
Dobieram je tak, zeby lyzeczka nie jechala po tasmach, ale lekko
wewnatrz tasm. Wtedy po zerwaniu tasm nie powstaje prog z silikonu.
Tasmy zrywam od razu.
Ps. Nie rozumiem tylko czemu chcesz wygladzac
spoine piaskiem. Czy to jakis sposob, ktorego nie znam? Z tego co sie
orientuje, to silikon sanitarny po odpowiednim nalozeniu, blyszczy
siejak psu lewej strony i nie trzeba nic tam wygladzac.

--
Pozdrawiam! Rafal - Tony Halik
tlen: tony_halik1

1. Data: 2004-09-20 08:46:40

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/20/2004 10:28 AM, Tony Halik napisał(a):

> [...]

[...]
> Ja daje dwie tasmy i mam kilka rodzajow lyzeczek do
> herbaty.
[...]
> Ps. Nie rozumiem tylko czemu chcesz wygladzac
> spoine piaskiem. [...]

Z tej samej przyczyny, dla której Ty masz kilka rodzajów żyletek! :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

1. Data: 2004-09-20 11:00:20

Od: Tony Halik <tonyhalik@wytnij_to_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Michal,

W Twoim liście datowanym 20 września 2004 (10:46:40) napisales:

> Z tej samej przyczyny, dla której Ty masz kilka rodzajów żyletek! :-)

Cos ze mna nie tak :) Nadal nie rozumiem jakich zyletek. Mam kilka
rodzajow lyzeczek do robienia spoin. Zyletka do niczego mi ni jest
potrzebna. Jak sie dokladniutko przylepi tasmy, to po oderwaniu i
wczesniejszym dokladnym zaciagnieciu silikonu oczywiscie, jest na
gotowo.

1. Data: 2004-09-20 11:59:40

Temat: co za niefart!
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem taniego panelarza, czekałem 2 tygodnie i dzisiaj facet jadąc do
mnie złamał sobie rękę w wypadku! Ponieważ wysprzątałem cały salon i
zwaliłem wszystkie graty na kupę, postanowiłem ułożyć panele sam - 25m2.
Staruję dziś o 17.00. Życzcie powodzenia.

Robert

1. Data: 2004-09-20 12:02:19

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/20/2004 1:00 PM, Tony Halik napisał(a):

> Cos ze mna nie tak :) Nadal nie rozumiem jakich zyletek. Mam kilka
> rodzajow lyzeczek do robienia spoin. [...]

Związek między łyżeczkami, a żyletkami jest dość podobny do związku
pomiędzy pisakiem, a piaskiem (choć przyznaję, że żyletki nie są
idealne, dużo lepsze byłyby żyłeczki, niestety dopiero teraz na to
wpadłem)! :-)

Przeczytaj uważnie, czym wygładza spoiny Tomasz, a o co Ty go posądziłeś!

Pozdrowienia,
Michał

1. Data: 2004-09-20 12:28:11

Temat: Re: co za niefart!
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rpm" <r...@a...pl> wrote in message news:cimgn9$p2t$1@opal.futuro.pl...

> [...]
> zwaliłem wszystkie graty na kupę, postanowiłem ułożyć panele sam - 25m2.
> Staruję dziś o 17.00. Życzcie powodzenia.

Hmmm, pechowo sie zaczyna ale oby bylo lepiej. Powodzenia!

Zaslav

1. Data: 2004-09-20 15:10:59

Od: "Grzesiex" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bogacz" <t...@q...com.pl> napisał w
wiadomości news:cim31u$4l0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> 1. Po jakim czasie od nalozenia wygladzic silikon pisakiem?
> 2. Po jakim czasie zerwac tasmy i jak to zrobic zeby nie zniszczyc spoiny?

Nigdy nie używałem do tego celu żadnych narzędzi prócz pistoletu i tubki z
silikonem, wyciskam odpowiednią ilość silikonu i wygładzam palcem zamoczonym
w wodzie może być z mydłem, wychodzi zawsze idealnie.
Grzesiex

1. Data: 2004-09-20 20:14:45

Od: Tony Halik <tonyhalik@wytnij_to_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Michal,

W Twoim liście datowanym 20 września 2004 (14:02:19) napisales:

> Przeczytaj uważnie, czym wygładza spoiny Tomasz, a o co Ty go posądziłeś!

OMG pisakiem. Ale literowke palnalem :)
Czlowiek za duzo pracuje, to potem widzi co chce :)

1. Data: 2004-09-21 05:44:26

Od: "bafangoo" <wolf(razem)maniak@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiex" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zamoczonym
> w wodzie może być z mydłem, wychodzi zawsze idealnie.

nie trzeba mieć nic prócz silikonu i pistoletu, wygładzać też nie trzeba -
wystarczy po odpowiednim skosie ściąć tubę. Bez żadnych taśm.

pozdr.
bafangoo

Czym zrobic ostatnie wymalowanie scian?
kolejne wyzwanie