Jak rozmnozyc cisa

11. Data: 2002-10-07 13:29:44

Temat: Re: Jak rozmnozyc cisa
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message
news:anrpnv$7ha$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> Bo te siewki wcale nie bywają pod cisem! Najładniejsze zbierałam pod moim
> świerkiem, jakieś 6 m od cisa, a ostatnio natrafiłam na jakieś na grządce
> kwiatowej obcinając byliny. Pewnie ptaki roznoszą. A z nasion, które
> starannie oczyściłam z osnówek i zakopałąm w ziemi, nic nie wzeszło:(

Teraz rozumiem - zapewne nie mam ptakow, ktore lubia owoce cisa :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2002-10-07 15:06:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anula" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> A długo czekałaś? Bo coś tam Mądrzy wspominają o kilku latach...
> Nie zniechęcaj mnie ;-) , może się uda? Dam znać za kilka lat.

No właśnie nie pamiętam:-( jedną zimę na pewno, ale może to już dwie były?
Czas tak szybko leci...

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2002-10-07 18:23:57

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma za co, to była tylko teoria z książki :-)

> O, to gratulacje. Ja w zeszłym roku zebrałam nasiona, do dziś
> leżą sobie spokojnie w piaseczku w lodówce, żadne na wiosnę nie
> próbowało kiełkować. A ponieważ nie zależy mi na razie tak bardzo
> na własnym cisie, czekam sobie cierpliwie. Może wiosną trafią do
> ziemi. Może znowu zbiorę kolejną partię nasion i od razu wysieję
> na rozsadnik. Zobaczę co będzie skuteczniejsze :-)

A może wiosną zbierz kolejną partię nasion i do lodówki.I tak co roku
;-)
Poza tym,czy sądzisz ,że w lodówce zaczną kiełkować ????
Ja wiem,że w lodówce jest światło (można to sprawdzić ,bo jak się ją otwiera
to widać) ,ale może jest za chłodno ?

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

14. Data: 2002-10-07 20:51:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ten świat zasuwa do przodu! Dawniej to się w lodówce jedzenie
> trzymało.... :-))))

Wiesz co moja teściowa potrafi w Mojej lodówce trzymać?
;-)))

--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

15. Data: 2002-10-07 21:01:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie. Wczoraj w ramach porad radiowych slyszalem jak uniknac
> pokusy korzystania z karty kredytowej, zanim nie splaci sie dlugu na nia
> zaciagnietego. Wkladamy ja do woreczka plastikowego, zalewamy woda,
> zamykamy szczelnie i do zamrazalnika.

Oj Michale, żeby to jeszcze skutkowało w gorących krajach czyli tam gdzie
lodówki są dostepne w pokojach. Z reguły ich brak!!!

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

16. Data: 2002-10-07 21:02:24

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anula <a...@p...onet.pl> writes:

> To nie świat, to te nowomodne kobiety. Żebyś Ty wiedział, co one
> potrafią wepchnąć do lodówki!

Taaa... Swięte słowa. I później miejsca na piffo nie staje[1]

> A nie wiesz Ty przypadkiem, czy lodówka nie będzie dobrym miejscem
> dla ściętych kawałków Izy Z.?

Piwnica, albo chociaż głęboki dół na działce, lepszym.

> Bo jak mniemam nadchodzi pora na przycięcie tej posadzonej w tym
> roku na 2-3 oczka? Dobrze mniemam?

Mniej więcej, chociaż ja poczekąłbym albo do końca listopada, albo
wręcz do jakich lutowo-marcowych odwilży.

> To ta reszta powyżej też wygląda na zdrewniałą. To nie można by tak
> ukorzenić?

Możnaby.

> Tzn. przezimować w lodóce w piasku, a na wiosnę do ziemi?

To jeszcze ściętą łozę, którą będziesz ukorzeniać, potraktuj jakim
Euparenem lub innym środkiem przeciwgrzybowym.

Pozdrawiam,
Grzesiek
[1] A za takie gadanie znów w łep dostanę... :-/
--
Był anemiczny raz hipochondryk,
Co wielki miał do cudzych żon dryg.

17. Data: 2002-10-07 21:09:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo te siewki wcale nie bywają pod cisem! [...]
Basiu, bywają, ale kto je zakosił, sam nie wiem.

18. Data: 2002-10-07 21:41:34

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Wiesz co moja teściowa potrafi w Mojej lodówce trzymać?
> ;-)))

Hmm.Niech zgadnę .
Ciepłe słowa dla zięcia?

19. Data: 2002-10-07 23:02:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm.Niech zgadnę .
> Ciepłe słowa dla zięcia?

Rzekłbym: Gorące!!!
;-)))

20. Data: 2002-10-08 06:10:10

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Oct 2002 20:23:57 +0200, "Too old..." <j...@p...pl>
wrote:

>A może wiosną zbierz kolejną partię nasion i do lodówki.I tak co roku

Dlaczego podstępnie namawiasz mnie do zbierania nasion wiosną?
Cóżem Ci uczyniła?

>Poza tym,czy sądzisz ,że w lodówce zaczną kiełkować ????
>Ja wiem,że w lodówce jest światło (można to sprawdzić ,bo jak się ją otwiera
>to widać) ,ale może jest za chłodno ?

Jak otwieram moją lodówkę, to jest ciemno. Może jak zamykam, to
się zaświeca? Już sama nie wiem?
Właściwie to sądzę, że zaczną w ldówce kiełkować. Niby czemu nie?
Kiełkował judaszowiec, ewodia, koelreuteria, lawenda, bergenia,
modrzew i czort wie co jeszcze. To cis gorszy?

Pozdrawiam
Anula :-)

Ponowne pytanie o kompost ?????????
Maczliki
Re: skuteczny środek przeciw brunatnieniu
Tulipany -pomózcie!!!
wewe