Jak (samemu) stworzyć ogród dla leniwych (oszczędnych).

31. Data: 2004-01-26 20:33:56

Temat: Re: Jak (samemu) stworzyćogród dla leniwych (oszczędnych).
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
> > Oglądasz Basiu takie programy?
> > ;-)
>
> Wyłącznie w ramach samoobrony;-)
hehe
czyzbys Basiu miala bialoczerwony krawat
i nucial chodzac po ogrodku
"ten kraj jest nasz i wasz
nie damy sobie pluc w twarz !!! " (tylko tyle pamietam)
:)

z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

32. Data: 2004-01-26 20:53:15

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> P.S. Oglądałam dziś program o winnicach - 7 tys. krzaków na
> hektar. Wyraźnie było mówione "krzaków", i to kilkakrotnie!!

Hmmm... Okrutnie gęsto...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starzec z przedmieścia Bostonu
Wpadł przypadkiem do garnka bulionu;

33. Data: 2004-01-26 21:02:50

Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
JerzyN<0...@m...pl>
napisał(a) w
swojej wiadomości
<news:bur5is$29e$1@atlantis.news.tpi.pl> ,na co zmuszony
jestem odpowiedzieć :

> [...]
>zadbaj ........ i puść ...........
>wybierz bruk..................
> Krzewy i drzewa nasadzaj .......
>Ściółkuj ogród .........
> Wybierz rośliny
> Kupuj ......
> posadź kwitnące krzewy ......
> Pamiętaj............
> Nie sadź bylin .....
> Wybierz rośliny, które ...
> Zmniejsz powierzchnię albo wyeliminuj ......
> Czego potrzebujesz?
> Papier, ołówek, linijka, ekierka, lumograf i cyrkiel.
> Publikacje o roślinach ozdobnych i projektowaniu (przykłady gotowych

wybacz,ale inaczej rozumiem chyba słowo "leniwych" - toż to kupa roboty
!!!!!!!!!!! patrz wyżej .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl
Milanówek ( http://www.too-old.prv.pl ) , a obok stolica Państwa Urzędników

34. Data: 2004-01-26 21:50:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nucila chodzac po ogrodku
> "ten kraj jest nasz i wasz
> nie damy sobie pluc w twarz !!! " (tylko tyle pamietam)

Od 1 maja będziesz sam, nie nucił,
a piskał ten tekst:-))

Pozdrawia bez bzu boletus

35. Data: 2004-01-26 21:55:19

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bv3v6k$3a5$...@a...news.tpi.pl...

> Notabene (teraz już poważnie), przyjrzałam się tym winnicom i rośliny były
> prowadzone w formie dwuramiennego sznura Guyota na bardzo wysokim pieńku.

Nooo!!! Chapeau bas! Nie każdy na pierwszy rzut oka odrózni Guyota. Nie
każdy wie że w ogóle istnieje coś takiego jak forma Guyota. No, no.... Bedą
jeszcze z Ciebie ludzie :-)))))

> Łozy bardzo krótko przycięte i patrząc na to z boku, to pokrój miało
właśnie
> krzewu, a nie pnącza.
Bo to są krzewy. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

36. Data: 2004-01-26 22:00:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Bo to są krzewy. :-)

To czemu mi sie pna po morwach i topolach?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

37. Data: 2004-01-26 22:02:38

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:O5gRb.66223$f...@f...columbus.rr.com...

> To czemu mi sie pna po morwach i topolach?

Pewnie dlatego, że masz morwy i topole :-))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

38. Data: 2004-01-26 22:16:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Nooo!!! Chapeau bas! Nie każdy na pierwszy rzut oka odrózni Guyota. Nie
> każdy wie że w ogóle istnieje coś takiego jak forma Guyota. No, no....

Nie będą. Te drobiny wiedzy winoroślowej przyswoiłam sobie w czasach, gdy
chciałam coś takiego zrobić z mojej winorośli. Oczywiście nie widząc, że
lepszy byłby sznur Guyota jednoramienny, biorąc pod uwagę miejsce posadzenia
(dziś rosną tam maliny i powojnik:-)) )

> właśnie

> Bo to są krzewy. :-)

Zdecyduj się Waszmość na coś! Ja jestem odporna na tę propagandę, ale
świeżych entuzjastów takie zamieszanie nomenklaturowe może zniechęcić. Choć
być może nie byłoby to takie złe;-)

Pozdrawiam, Basia.

39. Data: 2004-01-26 22:23:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecyduj się Waszmość na coś! Ja jestem odporna na tę propagandę, ale
> świeżych entuzjastów takie zamieszanie nomenklaturowe może zniechęcić.
> [...]

Świeżych entuzjastów typu Agent:-)))

Pozdrawia boletus

40. Data: 2004-01-26 22:32:04

Temat: Re: Jak sporządzić plan ogrodu
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Może ktoś był w wojsku i pamięta przy pomocy czego kreślił wzorki na
mapie?
> ;-)

Pewnie dlatego , że w wojsku nie byłam, to szablonów używam.

Pozdrawiam wzorkowato
Teresa

Przylaszczki Eweliny
poszukuje programu dzialkowiec