Re: Jak sie czuje samotna kobieta

From: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak sie czuje samotna kobieta
Date: Mon, 20 Aug 2001 13:55:39 +0200

Użytkownik Maciek <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...

Witam!

> Chcialbym, zeby napisaly dziewczyny (glownie w wwieku 20 - 25 lat) o tym
> jak sie czuja bedac samotne, bez facetow.

Aktualnie nie naleze do samotnych kobiet, ale dobrze pamietam, jak to jest
byc sama.

> Jakie towarzysza im nastroje,
> leki i te wszytskie pozostale doznania.

Mnie przede wszystkim brakowalo tego poczucia bezpieczenstwa, ktore daje mi
kochajacy partner. Uwielbiam czuc, ze jestem komus potrzebna, ze komus na
mnie zalezy, a tego tez troche brakowalo. Niemniej, brak mezczyzny, dla mnie
przynajmniej, nie jest rownoznaczny z ciagla depresja, zlym nastrojem. Bedac
samotna, rowniez mialam swoje lepsze i gorsze dni, tak jak teraz zreszta, u
boku wspanialego faceta.

*Madzia vel Natchniuza* ~ Spammers Club
n...@p...onet.pl ~ www.natchniuza.prv.pl
ICQ# 101770287 ~ GG# 67384
"Dwie rzeczy nie maja granic: Wszechswiat i ludzka glupota"