Re: Jak sie odkochac?

Data: 2002-10-02 11:53:22
Temat: Re: Jak sie odkochac?
Od: "Matthi A. S." <p...@w...de>

> Nie z każdą Maciusiu, tylko z tą, która zechce
ok- masz racje. Nie wierzylem, ze to Tobie napisze :)

(to dość wąska i określona kategoria). :P
ze tego nie zrozumiesz bylem tez pewny

> Szkoda, że myślisz wyłącznie o własnych bliznach
patrz na temat - chlopak musi jakos zyc, a ma z tym wystarczajaco problemow,
wiec niech mysli o sobie.

(jesteś jak słonisko w składzie z porcelaną).
co ty tu masz na mysli moja posture - 183cm/93kg. Czy tez wiesz o czulosci
sloni? ;)

> Nie słuchaj też tych "każdych", bo Cię wyrolują aż zadudni.
i tu tez masz racje, kochana Basiu, ale doswiadczenia mezczyzn, ktorzy to
przezyli, licza sie wiecej moim zdaniem, chyba z tego egoistycznego punktu
widzenia.
Kobiety sa inne - mezczyzni tez.
Slogan czy sentencja, Basiu ;)

Pozdrawiam coraz bardziej serdeczniej