Jak sie pozbylam cellulitu

1. Data: 2002-12-04 13:00:04

Temat: Jak sie pozbylam cellulitu
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

w dwa tygodnie :)))
Moze nie do konca pozbylam ale znacznie go zmniejszylam i moje uda nabraly
takiego jedrnego i zdrowego ksztaltu.

1) Jadlam w restauracjach weganskich i makrobiotycznych trzy razy w
tygodniu, pilam ta ohydna czerwona herbate i duzo wody
2) Mysle ze najwazniejszy byl masaz polaczony z cwiczeniami opracowany przez
Clarinsa (jest na stronie
http://moda.com.pl/uroda/~strony/skin_line.phtml?str
ona=clarins/clarins_dosk
onala_sylwetka.i )
3) Do masazu nie uzywalam preparatow Clarinsa tylko oliwki Lipo Cell Block
Ziai.

Takich efektow nigdy jeszcze nie mialam!

Kaska

1. Data: 2002-12-04 13:04:21

Temat: Re: Jak sie pozbylam cellulitu
Od: "Maelen De Witch" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz to sprawdze!

1. Data: 2002-12-04 13:15:40

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

http://moda.com.pl/uroda/~strony/skin_line.phtml?str
ona=clarins/clarins_dosk
> onala_sylwetka.i )

Oj link mi sie podzielil.
Ale wiecie co zrobic:)

Kaska

1. Data: 2002-12-04 13:28:47

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1) Jadlam w restauracjach weganskich i makrobiotycznych trzy razy w
> tygodniu, pilam ta ohydna czerwona herbate i duzo wody
> 2) Mysle ze najwazniejszy byl masaz polaczony z cwiczeniami

Musze pomyslec z ta "jarskoscia" :))
Pomaga jeszcze odstawienie kawy, bo z tego, co czytalam, to za duzo kawy
przyczynia sie do powstawania skorki pomaranczowej. No, ale czy to prawda,
to dopiero sprawdze ;)

Ja akurat mam ulatwione zadanie, bo lubie bardzo te ohydna czerwona herbatke
i się nia "zazeram".
Ale oswiec mnie, bom niedouczona. Co to znaczy makrobiotyczny? Na czym to
polega?

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-04 13:37:57

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale oswiec mnie, bom niedouczona. Co to znaczy makrobiotyczny? Na czym to
> polega?

To chyba potrawy weganskie jak najmniej przetworzone, nie konserwowane itp.
Nie znam sie na tym dokladnie bo wegetarianka bylam tylko przez rok a do
takiego stopnia zaawansowania nie mialam zamiaru dojsc:)
W kazdym razie podajac salatke z feta pani nas ostrzegla ze z feta jakby to
byly nie wiem jakie krwawe ochlapy:)))

Kaska

1. Data: 2002-12-04 13:48:57

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Wed, 4 Dec 2002 14:00:04 +0100, "Skakanka" <k...@N...pl>
wyskrobal sobie:

>3) Do masazu nie uzywalam preparatow Clarinsa tylko oliwki Lipo Cell Block
>Ziai.

a wlasnie jak ta oliwka?? bo sie przymierzam zeby kupic :)
na razie jeszcze we wrocku nie widzialam - ale moze za malo sie
rozgladalam :-)
jak zapach, konsystencja w porownaniu do takiego np johnsona??

m3duz4

1. Data: 2002-12-04 14:25:06

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> 1) Jadlam w restauracjach weganskich i makrobiotycznych trzy razy w
> tygodniu, pilam ta ohydna czerwona herbate i duzo wody

a gdzie sa w krakowie knajpy makrobiotyczne????
z weganskich i wegetarianskich znam momo i vege, sa jeszcze jakies?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-04 14:39:55

Od: "katarzynKa" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiego stopnia zaawansowania nie mialam zamiaru dojsc:)
> W kazdym razie podajac salatke z feta pani nas ostrzegla ze z feta jakby

hej hej

a gdzie sie objadalas?
:)

katarzynKa

1. Data: 2002-12-04 14:52:44

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzynKa" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> hej hej
>
> a gdzie sie objadalas?
> :)

Tego nie mozna nazwac objadaniem sie.
W Vedze i w Momo.
Vege lubie, ale Momo jest zbyt restrykcyjne jak dla mnie i bardzo tam
cierpialam:)

Kaska

1. Data: 2002-12-04 15:15:30

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tego nie mozna nazwac objadaniem sie.
> W Vedze i w Momo.
> Vege lubie, ale Momo jest zbyt restrykcyjne jak dla mnie i bardzo tam
Ja wege mam pod nosem ale nie przepadam za ich przyprawami. tak naprawde
wszystko smakuje podobnie chociaz czesto z ich jedzonka korzystam.
Ale ostatnio odkrylam jedna pizzerke (prawdziwa wloska) ktora dowozi swoje
rzeczy i miedzy innymi salatki.
Oj.. jakie oni salatki maja.... az mnie skreca na mysl o nich.. ....
Moja ulubiona to swieze pomidory z biala mozarella , oliwkami i swieza
bazylia zalane oliwa z oliwek. A do tego dodaja taki pyszne..hmm.... kawalki
pieczywa (pizzowego) lekko czosnkowe , jeszcze cieple i chrupiace i wogole
the best hehehe
Kropelka

> Kaska

paznokcie :( rozdwajajace sie
Tusz do rzęs lancome :(
ODŻYWKI DO PAZNOKCI ALESSANDRO
Napiwki w salonach - pytanie być może naiwne
nowy cien Avonu