Jak sobie poradzic z...

1. Data: 2003-01-27 15:37:30

Temat: Jak sobie poradzic z...
Od: "Devil69" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-27 15:39:35

Temat: Re: Jak sobie poradzic z...
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-27 15:49:36

Od: "Devil69" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-27 15:51:59

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Devil69 " wrote:

> Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisała
>

>>> ...kompleksem malego biustu? :(
>>
>> Polubic go :)
>
> Teraz pytanie: Jak?

Znajdź pozytywy z posiadania takiego biustu - chociazby to co Oleńka pisała,
poza tym wystarczy, ze usłyszysz od swojego kochanego, ze Twoje piersi są
cudowne i śliczne, i od razu bedziesz sie inaczej czuła :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-27 15:53:30

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...kompleksem malego biustu? :(

Ja bym się cieszyła i ....chodziła bez stanika, zwłaszcza latem :)
Fajnie móc zakładać te wszystkie sukienki z gołymi plecami i sukieneczki na
cieniutkich ramiączkach.
Nawet w zwykłym T-shircie wygląda się sexy ;-)
Ola

1. Data: 2003-01-27 16:12:48

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Devil69" <j...@a...pl> wrote in message news:b13jmu$1h1$1@news.tpi.pl...
> ...kompleksem malego biustu? :(

Oj, ja mialam straszny kompleks na tym punkcie, ale mi przeszlo (no dobra,
nie tak calkiem do konca, ale juz prawie). Bardzo duzo zalezy od mezczyzny.
Ja sie wiele razy pytalam: sluchaj, a co Ty o nich myslisz, nie przeszkadza
Ci to, ze sa male?
A on za kazdym razem odpowiadal: cos ty! takie sa fajne, bardzo ladne, co Ty
od nich chcesz, ale sobie problem znalazlas.
Tak sobie mysle, ze my, kobiety, wyolbrzymiamy ten problem i myslimy, ze
jesli piersi sa male, to mezczyzna nas nie zaakceptuje. A czesto jest tak,
ze dla mezczyzny nie jest to taka kwestia... "priorytetowa". A jesli jest to
dla niego problem i daje to do zrozumienia, to lepiej niech sobie taki idzie
i poszuka "swoj kaliber". Nie ma sensu tracic czasu :-)
Podsumowujac: kobieta z malym biustem moze byc seksowna jak kazda inna i nic
a nic nie traci ze swojej kobiecosci. A chodzenie po domu bez biustonosza
jest bardzo wygodne :-))

Kruszynka
(rany, ale ja sie dzisiaj wywnetrzniam...:))) )
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-27 16:42:14

Od: "K." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

male jest piekne:)

1. Data: 2003-01-27 16:54:50

Od: "Devil69" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajdź pozytywy z posiadania takiego biustu - chociazby to co Oleńka
pisała,

Hyh, jak dla mnie to nie sa wcale pozytywy ;P

> poza tym wystarczy, ze usłyszysz od swojego kochanego, ze Twoje piersi są
> cudowne i śliczne, i od razu bedziesz sie inaczej czuła :)

Tak, zwlasza ze potem sie oglada za tymi "majacymi czym oddychac" ;P

dev.

1. Data: 2003-01-27 17:02:27

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, zwlasza ze potem sie oglada za tymi "majacymi czym oddychac" ;P

To po co Ci taki facet, ktory nie akceptuje Cie taka, jaka jestes?!!
Daj spokoj, jest tylu wartosciowych mezczyzn. A jak jeszcze sie oglada tak
bez zenady... No naprawde.... Zaslugujesz na 100% akceptacji Twojego ciala!
Ostatnio byl tu taki jeden i szukal sposobu, jak powiekszyc biust o dwa
numery swojej narzeczonej, bo on malych nie lubi, tylko duze. Ach, odszukaj
watek i zobacz, co mu ludzie odpowiedzieli. Jest co poczytac ;)))
Moze ktos poda dokladniejsze namiary "datowe". Ja pamietam, ze tytul byl
"male piersi" czy cos w ten desen, ja juz tego watku nie widze.

Sorry, ze tak ostro, ale mnie taka postawa u panow doprowadza do szewskiej
pasji.
Kruszynka
(z bardzo malym biustem, a co!)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-27 17:28:30

Od: "Devil69" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "male piersi" czy cos w ten desen, ja juz tego watku nie widze.
>
> Sorry, ze tak ostro, ale mnie taka postawa u panow doprowadza do szewskiej

Nie no, nic zlego nie uslyszalam na ich temat, ale widac ze duze sie
podobaja...

dev

Neutrogena miedziana pod oczy
Krem nawilzajacy dla alergikow?
kursy manicure ,przedluzania paznokci ,tipsy,akryl
Samoopalacz a karmienie piersią
avon i cellulit