Re: Jak sobie radzic z internetowymi/usenetowymi natretami

Data: 2002-11-24 20:18:33
Temat: Re: Jak sobie radzic z internetowymi/usenetowymi natretami
Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <k...@g...pl>

Jacek <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie musze zaczynac od siebie, poniewaz nie jestem niczyim natretem.

Jezeli przejmujesz sie opiniami KAZDEGO czlowieka, to poniekad jestes juz w
pewien sposob natretem!

> Na usenecie spotkalem jdynie kilka takich osob, ktore odpowiadaly na
> kazdy moj post, do kazdej grupy.
> I obojetnie co napisalem, to taki natret odpowiadal i rozpoczynal watek
> osobisty, zamiast dyskutowac merytorycznie.

Jestes moim zdaniem nadmiernie znerwicowany! Poptraktuj net jak ulice! Czy
przejmujesz sie opinia kazdego przechodnia? Z pewnoscia nie! Filtrujesz
lidzi
GODNYCH tego, aby wdawac sie z nimi w polemiki. Nie dyslutujesz ze
wszystkimi. Podobnie czyn tutaj. Wlacz FILTR i po klopocie. Na kazda chorobe
jest zawsze jakies lekarstwo. A przynajmniej na te chorobe - na pewno!

> I wbrw pozorom nie jest to blachy problem, gdy z usenetu korzysta wiele
> osob z uzaleznieniami, z problemami emocjonalnymi, z depresjami\
> i wykorzystujacymi usenet/internet w celach terapeutycznych.

Wydaje mi sie, ze to ty masz problem z emocjami i natectwami. Dlaczego TAK
BARDZO przejmujesz sie opiniuami NATRETOW? Czy nie mozesz zostawic ich sobie
samym? Dlaczego wogole czytasz ich posty, analizujesz je, denerwujesz sie?
Po
co ci to? No, chyba ze bardzo to lubisz......

> Bo gdy sie pytam o karty WLAN to on zaraz odpowiada personalnie i chce
> dyskutowac o swoich problemach i tak ciagle i ciagle,
> a nie ma narzedzi w internecie aby go powstrzymac, poza zablokowaniem
> dostepu do usenetu.

Gdy PYTASZ, z gory wiedzac, ze dyskutant ma zupelnie inna opinie od twojej,
to ty jestes przeciez tym, ktory podtrzymuje te dyskusje, czyz nie? Czyzbys
chcial zmusic kogos do zmiany swej opinii i swego krytycznego stanowiska
wobec ciebie? Po co? Niech on zostanie przy swej opinii! A ty przeciez
mozesz
mimo to czuc sie dobrze!

> Dlatego oczekuje porady merytorycznej.

Jedyna porada: nie przejmowac sie AZ TAK BARDZO OPINIAMI innych.

> jak postepowac z takimi osobami, aby zostaly skutecznie zniechecone do
> odpowiadania mi, gdy nie chce i to powtarzam 10 czy 20 razy.

Postepowac? Chcesz im wymierzac kary? Lać pasem po dupie? To nie te czasy,
kolego. Mamy dzis demokracje i kazdy ma prawo miec jakas swoja opinie, nawet
skrajnie krytyczna. A na zbytnio upierdliwych i natretnych nastawia sie
filtry, albo sie wcale nie czyta.

> Jest to powazny problem krajowego usenetu i wlasciwie nie ma sie do kogo
> zwrocic.

To jest raczej twoj problem, problem twojego mazgajstwa i twojej dumy
wlasnej, ktora nadmiernie cierpi w chwili zranienia.

> a niestety nikt sie nie oglasza, ze potrafi i chce przejac internetowych
> natretow do siebie i poddac ich terapii.

Najpierw poddaj terapii sam siebie, wowczas twoje obawy i bole same mina!

> Jezeli znajdzie sie taki lekarz, psycholog, terapeuta, ktory czuje sie
> na silny w tych tematach, to bede mu podsylal tych internetowych
> natretow i niech bada to zjawisko i pisze prace, publikacje, niech
> wyglasza referaty na ten temat na konferencjach i spowoduje, ze to
> zjawisko , problem zostani dostrzezony tak samo, jak zostal dostrzezony
> i rozwiazany w Stanach.

Uwazasz, ze naprawde nie ma innych, ciekwszych tematow na grupie psf,
anizeli
zajmowanie sie takimi problemami?
Wasz Korneliusz