Jak sobie radzicie z Trollami

1. Data: 2015-12-13 21:17:45

Temat: Jak sobie radzicie z Trollami
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że macie tu duże doświadczenie dotyczące trolli. Chcielibyśmy się ich pozbyć
na naszym forum i nie wiemy jak to zrobić. Poradzicie coś? Przypomniałem sobie o tej
grupie, bo kiedyś przypadkiem tu zajrzałem i teraz pomyślałem sobie, że moglibyście
pomóc.

Zbyszek Gotkiewicz

2. Data: 2015-12-13 21:25:33

Temat: Re: Jak sobie radzicie z Trollami
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2015 o 21:17, z...@g...com pisze:
> [...]
grupie, bo kiedyś przypadkiem tu zajrzałem i teraz pomyślałem sobie, że moglibyście

Najlepiej ignorować. Obowiązuje nieśmiertelne 'nie karmić trola'.

3. Data: 2015-12-13 21:29:09

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> Najlepiej ignorować. Obowiązuje nieśmiertelne 'nie karmić trola'.

Albo można go wykorzystać do własnych celów. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotr.friko.pl/

4. Data: 2015-12-13 22:06:00

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2015 o 21:29, LeoTar pisze:

> Albo można go wykorzystać do własnych celów. :-)

Pod warunkiem, że adwersarz zna metody radzenia sobie ze sposobami
"zbijania z pantałyku" stosowane przez troli, zaczynających się od
wulgarnych wyzwisk, na wysublimowanych technikach manipulacji i
zafałszowywania intencji interlokutora kończąc. Osoby stosujące te
ostatnie, to już nawet nie trole ale niezwykle inteligentni
cyber-stalkerzy, eliminujący niewygodnych im uczestników dyskusji za
pomocą wyrafinowanych metod, opartych głównie na pomówieniu.

5. Data: 2015-12-14 12:32:48

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dyskusje ad personam to spory problem,ale oprócz tego jest jeszcze problem z trolami
którzy podrzucają chwytliwe tematy nie mające nic wspólnego z tematyką grupy. Zawsze
ktoś się złapie i podejmie temat. I trudno się też dziwić osobom atakowanym że
podejmują obronę swojej godności. Czyli ignorowanie to raczej akcja niż strategia.

Zbyszek Gotkiewicz

6. Data: 2015-12-14 13:59:40

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.12.2015 o 12:32, z...@g...com pisze:
> [...]
podejmują obronę swojej godności. Czyli ignorowanie to raczej akcja niż strategia.

Myślę, że to szerszy problem, zwłaszcza 'polskiego' internetu. Zaczęło
się to już na kanałach IRC-a w początkach sieci. Specyfika działania
IRC-a kusi do prowadzenia wojen o kanały, walki różnych grup o to, kto
"rządzi" w danym pokoju. Tutaj niechlubną kartę zapisali Polacy, których
administratorzy serwerów IRC uznali za najbardziej awanturniczych,
chamskich i nieodpowiedzialnych. Jednak IRC to dawne dzieje: komputery i
podłączenie do internetu mieli tylko nieliczni, poza tym korzystanie z
tej sieci wymaga trochę umiejętności.
Szybki rozwój technologii sprawił, że na komputer z podłączeniem do
sieci może pozwolić sobie prawie każdy. No i kolejny raz odezwała się
wykluczająca, psychopatyczna i arogancka postawa Polaków a
polskojęzyczne fora areną walki o to, kto na nich "rządzi". W ten klimat
doskonale wpasowali się płatni propagandyści i trole, którzy za swoją
działalność są dodatkowo wynagradzani, łącząc przyjemne z pożytecznym.
Przez to "polski" internet przypomina coraz bardziej kloakę i niż forum
wymiany poglądów.

7. Data: 2015-12-14 14:25:46

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jako naród to rzeczywiście jesteśmy mistrzami anarchii. Do tego stopnia, że jako
społeczność ignorujemy tworzone góra moderowane a nie jesteśmy w stanie funkcjonować
na grupie dyskusyjnej. Dla mnie pat.

Zbyszek Gotkiewicz

Jednak Lenin idolem
Front narodowy