Re: Jak sobie radzicie z trollami?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 21 Feb 2018 20:29:19 -0800 (PST)
<b...@g...com>
<5a8b32e5$0$565$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5a8b51b2$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5a8b5c55$0$580$65785112@news.neostrada.pl>
<5a8c4106$0$579$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
Subject: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
From: j...@o...pl

W dniu wtorek, 20 lutego 2018 16:48:58 UTC+1 użytkownik Zbigniew Gotkiewicz napisał:
> Tu się zgodzę. Moderacja może być prowadzona w sposób "pomagam o chronię" lub też w
sposób milicyjny, czyli trzymam wszystko za mordę. Dziwne jedynie że ktoś popiera z
jednej strony najbardziej totalitarne rządy od czasu wprowadzenia demokracji w Polsce
a z drugiej nazywa walkę ze zwykłym lub inteligentnym chamstwem cenzurą. Dla mnie to
jest manipulacja i to niezbyt inteligentna.

Zbyszku, nawet te totalitarne, jak to ujmujesz, rzady, sa lepsze
od rzadow nietotaliarnych sprzedawczykow, ktore pozwalaja krasc kazdemu
tylko po to, by utrzymac sie u wladzy i Narod, niby swoj, oddac w niewole.

czy, Zbyszku, nie przyszlo ci do glowy, ze chcac wyzwolic Narod, musza nowe
wladze, w pewnym stopniu, byc az za nadto nietolerancyjne?
bo przeciez nie o to w tym wszystkim chodzi; idzie o odzyskanie panstwowej
niepodleglossci, a okraglostlowcy tak to prawnie ustanowili,
zeby nigdy to, na zasadzie ich praw, nie moglo sie udac.
zreszta zobacz, ze na dekomunizacje np. sadow to pozwolono wszystkim "postsowieckim"
krajom,
ale nie Polsce.
powod jest prosty: z samej tylko Polski mogli czerpac tyle zyskow,
co ze wszystkich nowounijnych krajow razem wzietych.
totez nie dziw sie, ze moga na cos pozwolic Litwie czy Wegrom,
ale nie Polsce.
totez nie dziw sie, ze hejt na Polske jest na "uczciwej miedzynarodowce"
tak wszechobecny. to naprawde latwe do zrozumienia sprawy.

pozdrawiam,
jacek