Jak sobie radzicie z trollami?

1. Data: 2018-02-19 15:02:06

Temat: Jak sobie radzicie z trollami?
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chciałem zapytać jak sobie radzicie z trollami bo na naszym forum zaczynają się
panoszyć i grupa dyskusyjna już nie służy do wymiany informacji a przypomina za
przeproszeniem wychodek. Co robić z osobnikami, którzy trollują i hejtują przy
najmniejszej okazji lub bez niej?

2. Data: 2018-02-19 15:46:14

Temat: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 15:02, z...@g...com pisze:
> [...]
przeproszeniem wychodek. Co robić z osobnikami, którzy trollują i hejtują przy

Ja głównych ,,harcowników" ignoruję (filtr usuwający posty tychże) a
,,pacynek" w ogóle nie czytam. Niestety, niektórzy (Kviat) nie dają się
usunąć, bo używają opcji ,,null" zamiast mejla.

3. Data: 2018-02-19 16:12:38

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Problem w tym że dyskusje trolli i z trollami generują jakieś 90 procent aktywności
grupy w zasadzie uniemożliwiając jakąkolwiek merytoryczną dyskusję lub przynajmniej
zniechęcają do niej. Nie mówiąc już o rodzącym się przy tej okazji hejcie. Kto jak
kto, ale psychologowie powini sobie umieć poradzić z tym problemem.

4. Data: 2018-02-19 16:30:15

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 16:12, z...@g...com pisze:
> [...]
kto, ale psychologowie powini sobie umieć poradzić z tym problemem.

Ja to nazywam zawłaszczeniem jakiegoś forum przez trolli. Generują
bezsensowne dyskusje-to przynęta na osoby spoza kręgu trolli. Jak ktoś
taki się odezwie, jest od razu atakowany w niewybredny sposób przez
,,harcownika" albo ,,pacynkę". W rezultacie ucieka z takiego forum. Trolle
wygrywają. Nie ma na nich rady, po prostu wszelkie media społecznościowe
stają się ich domeną i moim zdaniem jedynym remedium jest bezpośredni
kontakt z osobą i korespondencja mailowa, ewentualnie wykorzystywanie
narzędzi do ignorowania i w ten sposób ich zagłuszania.

5. Data: 2018-02-19 16:35:04

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mówiąc już o rodzącym się przy tej okazji hejcie. Kto jak kto, ale
> psychologowie powinni sobie umieć poradzić z tym problemem.

Przecież psychologowie tak samo jak i inni poszukują na grupach
zaspokojenia poczucia własnej wartości, działają z najniższych pobudek.
Tyle tylko, że jako wyszkoleni i dobrze wytrenowani manipulanci udaje
się im lepiej ukrywać cel swoich wystąpień. Trzeba się dobrze napracować
by ujawnić te ich pragnienia.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

6. Data: 2018-02-19 16:35:25

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A tworzenie forów moderowanych nie byłoby skutecznym wyjściem z tej patowej sytuacji?

7. Data: 2018-02-19 16:36:40

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Litości. Ty nie jesteś w stanie niczego ukryć :)

8. Data: 2018-02-19 16:41:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 16:36, z...@g...com pisze:

> Leo. Litości. Ty nie jesteś w stanie niczego ukryć :)

No nie tak całkiem. Kiedy trzeba to trzymam jezyk za zębami. :)

9. Data: 2018-02-19 16:44:43

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 16:35, z...@g...com pisze:
> A tworzenie forów moderowanych nie byłoby skutecznym wyjściem z tej patowej
sytuacji?

Fora moderowane szybko zamieniają się w ,,towarzystwa wzajemnej
adoracji", gdzie nielubiane osoby (czytaj: mające na pieńku z
większością, często stworzoną sztucznie przez stojących za ,,pacynkami"
,,władcy marionetek") są ,,minusowane" czy w inny sposób zaszczuwane. W
rezultacie mamy mdłe do wyrzygania media dla ,,januszy" typu Garnek.pl
albo ,,twierdze trolli typu light" jak lubiany przeze mnie imgur.

10. Data: 2018-02-19 16:52:38

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy proste zasady w postaci zero hejtu, osobistych uwag nie wystarczy do dobrego
funkcjonowania forum. Oczywiście musi być też śmietnik do wyrzucania dyskusji które
zaczynają odbiegać od tematu. I możliwe dużo moderatorów.

La vera Italia!
Chora na mężczyzn.
Niewinni Żydzi ?
Kościelny marketing.