Chora na mężczyzn.

1. Data: 2018-02-18 20:53:16

Temat: Chora na mężczyzn.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Trafiłem na taki króciutki filmik z wypowiedzią p.Wandy Półtawskiej,
przyjaciółki JPII https://www.youtube.com/watch?v=csDnqS7PFvg. Ta
kobieta musiała mieć świętojebliwą mamuśkę że ma aż tak bardzo
skrzywione spojrzenie na relacje między kobietami a mężczyznami albo tez
brakuje jej po prostu fallusa. Wszelkie zło widzi tylko i wyłącznie w
mężczyznach a uświęca kobiety podobnie jak to czynił JPII. Bardzom
ciekaw jak wyglądały relacje między nią a papieżem; w jaki sposób go
omamiła, że pozwalał by aż tak bardzo nim manipulowała. Wygląda na to,
że nawet w podeszłym wieku bardzo brakowało mu matki (nierozwiązany
kompleks Edypa i uzależnienie od nieobecnej matki) i pani lekarz to
sprytnie wykorzystywała.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

2. Data: 2018-02-18 21:17:08

Temat: Re: Chora na mężczyzn.
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.02.2018 o 20:53, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> że nawet w podeszłym wieku bardzo brakowało mu matki (nierozwiązany
> kompleks Edypa i uzależnienie od nieobecnej matki) i pani lekarz to

Czytałem ciekawe teksty o Półtawskiej w ,,Gazecie Wyborczej". Wojnę
przeżyła w jednym z hitlerowskich obozów jako jedna z
,,króliczków"-kobiet, na których Niemcy przeprowadzali eksperymenty
medyczne. Niektóre z obozowiczek chciały z nią się pieścić, na co
reagowała z obrzydzeniem. Całą swoją energię wkładała w opiekę nad
dziećmi, tej działalności poświęciła całe swoje życie. Była
przeciwniczką aborcji. Bardzo trudna w bezpośrednim kontakcie, jeden z
kolegów rzucił kiedyś za nią na ulicy: ,,wy wszystkie z Ravensbrück to
wariatki!"

3. Data: 2018-02-18 22:20:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM <t...@d...not.spam> wrote:

> trudna w bezpośrednim kontakcie, jeden z
> kolegów rzucił kiedyś za nią na ulicy: ,,wy wszystkie z Ravensbrück to
> wariatki!"

To jest straszne, jak taki gowniany ktoś, kto nie ma pojęcia, co to znaczy,
jak człowiekowi odbiera się jego człowieczeństwo i nawet prawo do własnego
ciała, może w ten sposob się zachować.
NIE WYOBRAŻASZ SOBIE, co przechodziły te kobiety. Po czymś takim nikt nie
byłby normalny. Ten, kto nie potrafi tej traumy uszanować i zrozumieć, nie
ma prawa żyć - stawiam go na równi z oprawcami tych kobiet.

--
XL

4. Data: 2018-02-19 08:59:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM <t...@d...not.spam> wrote:
> Była
> przeciwniczką aborcji.

Nie wiesz, czemu?

> Bardzo trudna w bezpośrednim kontakcie, jeden z
> kolegów rzucił kiedyś za nią na ulicy: ,,wy wszystkie z Ravensbrück to
> wariatki!"

I nie dałeś mu w mordę???

--
XL

5. Data: 2018-02-25 16:33:02

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.02.2018 o 22:20, XL pisze:

> [...]
> nie byłby normalny. Ten, kto nie potrafi tej traumy uszanować i
> zrozumieć, nie ma prawa żyć - stawiam go na równi z oprawcami tych

Wszystko w porządku XL. Ale ta kobieta uzurpuje sobie prawo do poniżania
WSZYSTKICH mężczyzn. To po pierwsze. A po drugie, to ci, którzy się nad
nią tak nieludzko znęcali zostali wychowani zostali wychowani przez
swoje matki, inne kobiety jej podobne, apodyktyczne i bezwzględne. Zanim
zaczniesz oponować to jeszcze raz Ci przypomnę, że we wszystkich
społeczeństwach noworodki i dzieci do lat 5-7 pozostają najpierw pod
kuratela matek, które wpajają im swój system wartości, w którym
niepoślednią rolę odgrywa skrywana nienawiść do mężczyzny, którą matki
żywią do swoich mężów za to, że rzekomo ci mężczyźni zmuszają je do
prostytucji małżeńskiej. A przecież to nie mężczyzna zmusił kobietę do
tego by oddawała mu się w celach merkantylnych (handlowych) lecz to ona
sama tak zadecydowała nie ufając mu, że on dobrowolnie zapewni jej
bezpieczeństwo w okresie gdy ona będzie się zajmowała potomkiem. Już
wtedy wymyśliła, że będzie wykorzystywała dziecko do szantażowania
mężczyzny podczas gdy głównie chodziło jej o własne bezpieczeństwo, gdyż
nie ufała własnym siłom. Nie ufała sobie więc nie szanowała siebie. Jak
więc mogła zaufać osobie obcej o szacunku dla tej osoby już nawet nie
wspominając? A pani Półtawska dlatego znalazła się w obozie by spotkać
tam mężczyzn, którzy będą się na niej wyżywać za to, że na nich jako
dzieciach wyżywały się inne kobiety, ich matki.

Nawet podświadoma nienawiść kobiety do mężczyzny rodzi podświadomą chęć
odwetu z drugiej strony. I trzeba się stać androgynem by zrozumieć tę
dychotomię oraz wypracować metodę uwolnienia tego dumnego gatunku od
nienawiści po to by zapanowały Ład i Harmonia.

6. Data: 2018-02-25 17:50:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> dychotomię oraz wypracować metodę uwolnienia tego dumnego gatunku od
> nienawiści po to by zapanowały Ład i Harmonia.

Jak ja Cię nie lubię, gdy znowu wypisujesz te swoje bzdury :-(((

--
XL

7. Data: 2018-02-25 19:20:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2018 o 17:50, XL pisze:

> Jak ja Cię nie lubię, gdy znowu wypisujesz te swoje bzdury :-(((

Jak się przemienisz to mnie polubisz i docenisz. :-)

8. Data: 2018-02-25 19:24:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2018 o 19:20, LeoTar Gnostyk pisze:

> Jak się przemienisz to mnie polubisz i docenisz. :-)

A przede wszystkim lubienie nie ma tu nic do rzeczy.

Liczy się NAGA PRAWDA. A tej nie negujesz, prawda? :-)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Niewinni Żydzi ?
Kościelny marketing.
WsPÓłczesne niewolnictwo umysłowe
O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Hipokryzja lewaków w praktyce.