Re: Chora na mężczyzn.

Subject: Re: Chora na mężczyzn.
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
From: CookieM <t...@d...not.spam>
Date: Sun, 18 Feb 2018 21:17:08 +0100

W dniu 18.02.2018 o 20:53, LeoTar Gnostyk pisze:
> Trafiłem na taki króciutki filmik z wypowiedzią p.Wandy Półtawskiej,
> przyjaciółki JPII https://www.youtube.com/watch?v=csDnqS7PFvg. Ta
> kobieta musiała mieć świętojebliwą mamuśkę że ma aż tak bardzo
> skrzywione spojrzenie na relacje między kobietami a mężczyznami albo tez
> brakuje jej po prostu fallusa. Wszelkie zło widzi tylko i wyłącznie w
> mężczyznach a uświęca kobiety podobnie jak to czynił JPII. Bardzom
> ciekaw jak wyglądały relacje między nią a papieżem; w jaki sposób go
> omamiła, że pozwalał by aż tak  bardzo nim manipulowała. Wygląda na to,
> [...]

Czytałem ciekawe teksty o Półtawskiej w ,,Gazecie Wyborczej". Wojnę
przeżyła w jednym z hitlerowskich obozów jako jedna z
,,króliczków"-kobiet, na których Niemcy przeprowadzali eksperymenty
medyczne. Niektóre z obozowiczek chciały z nią się pieścić, na co
reagowała z obrzydzeniem. Całą swoją energię wkładała w opiekę nad
dziećmi, tej działalności poświęciła całe swoje życie. Była
przeciwniczką aborcji. Bardzo trudna w bezpośrednim kontakcie, jeden z
kolegów rzucił kiedyś za nią na ulicy: ,,wy wszystkie z Ravensbrück to
wariatki!"