Jak sobie radzicie z trollami?

11. Data: 2018-02-19 17:06:45

Temat: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 16:52, z...@g...com pisze:
> Czy proste zasady w postaci zero hejtu, osobistych uwag nie wystarczy do dobrego
funkcjonowania forum. Oczywiście musi być też śmietnik do wyrzucania dyskusji które
zaczynają odbiegać od tematu. I możliwe dużo moderatorów.

Akurat ,,psychologia" to tak ,,atrakcyjny" temat, że przyciąga różnych
niezrównoważonych albo psychopatów, więc nie widzę możliwości
,,opanowania" takiego forum nawet dużą ilością moderatorów. Z nostalgią i
rozrzewnieniem wspominam forum przeglądarki internetowej Opera, które
tworzyło grono fajnych, z poczuciem humoru ludzi. Ale to było na
początku lat 2000. Hejt jest nieodłączną częścią modułów
społecznościowych, niestety. Kiedyś to mnie zaskakiwało, teraz już się z
tym pogodziłem. Parafrazując LeoTar'a ,,przemoc, przemoc widzę" wszędzie,
podobnie jak w tak zwanym ,,realu".

12. Data: 2018-02-19 17:37:49

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Duża ilość moderatorów byłaby po to żeby ktoś mniej zrównoważony nie zaskoczył forum
dla siebie.

13. Data: 2018-02-19 17:49:54

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 17:37, z...@g...com pisze:
> Duża ilość moderatorów byłaby po to żeby ktoś mniej zrównoważony nie zaskoczył
forum dla siebie.

To jest z założenia grupa niemoderowana i co tu mówić, martwa. Jedynym
zaangażowanym tutaj jest moim zdaniem LeoTar, reszta to, jak ktoś tu
skrobnął, ,,popłuczyny".

14. Data: 2018-02-19 17:59:36

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trudno mi oceniać skład osobowy tej grupy i merytorykę wypowiedzi, ale rzeczywiście
nie ma tu przyjacielskiej atmosfery. A Leo kreuje się na gwiazdę i jak przypuszczam
ma tu wielu wrogów co rozwala całą dyskusję i dobrą atmosferę.

15. Data: 2018-02-19 18:04:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-19 o 15:46, CookieM pisze:

> Ja głównych ,,harcowników" ignoruję (filtr usuwający posty tychże) a
> ,,pacynek" w ogóle nie czytam.

A co robisz z tymi, którzy karmią pedofila Leo?
Ignorujesz sam siebie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-02-19 18:13:10

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 17:59, z...@g...com pisze:
> [...]
ma tu wielu wrogów co rozwala całą dyskusję i dobrą atmosferę.

Nikt nikogo nie zmusza do czytania jego postów, łatwo jest utworzyć
filtr, który jego wypowiedzi usunie. Problem z trollami jest taki, że
one atakują każdego, te ,,typy już tak mają", dlatego też trwa
niekończąca się wymiana zdań między nimi a LeoTarem, co ten ostatni
uważa za swój sukces, bo jego ,,chwalebna" teoria się krystalizuje.

17. Data: 2018-02-19 18:51:56

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-19 o 14:02, z...@g...com pisze:
> [...]
przeproszeniem wychodek. Co robić z osobnikami, którzy trollują i hejtują przy

nie radzimy, XL nadawala, nadaje i bedzie nadawac

--
gazebo

---
Avast.

18. Data: 2018-02-19 18:52:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-19 o 15:02, z...@g...com pisze:
> [...]
przeproszeniem wychodek. Co robić z osobnikami, którzy trollują i hejtują przy

Nic z tym nie zrobisz. Jak leci hejt w TV, to możesz sobie pokrzyczeć do
telewizora albo wyłączyć. Tu jest tak samo.
Kiedyś wydawało się, że brak karmy to skuteczna metoda. Przynajmniej
dopóki internet nie był tak powszechny i na tyle drogi, że nie każdy
mógł sobie pozwolić. Życie to zweryfikowało i okazało się, że brak karmy
trollom nie przeszkadza. Nawet trollowanie trolli już nie działa, więc
nie ma co się denerwować. Szkoda zdrowia.

Trolling, jak wszystko na tym świecie :) ewoluował. Na grupach
dyskusyjnych zostały trolle amatorskie, z którymi można się pobawić. Nie
są w stanie technicznie i mentalnie przebić się na dużych portalach
społecznościowych. Za wysoka półka dla nich i giną w tłumie, co bardzo
ich irytuje. Nie mają zasobów i szans na konkurowanie z zawodowcami.
Z drugiej strony, grupy dyskusyjne dla zawodowców nie są atrakcyjne,
więc tradycyjne trolle bezpiecznie sobie tutaj wegetują.

Mnie bardziej ciekawi dlaczego osoba, która narzeka na trolle, sama nie
zapoda jakiegoś tematu do dyskusji?

Pozdrawiam
Piotr

19. Data: 2018-02-19 20:26:46

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chcesz temat to zauważyłem związek pomiędzy jakością debaty publicznej a
sposobem dyskusji na forach. Czyli im więcej agresji w rozmowach polityków tym więcej
hejtu w Internecie. Poza tym nie interesuje się psychologią bo z całym szacunkiem nie
uważam jej za naukę więc nie będę dobrym partnerem do dyskusji.
Natomiast jeśli chodzi o trolle i hejt to ich nie lubię bo zniszczyli fajne miejsce
spotkań, ale trudno stworzyć coś w zamian żeby jednocześnie było żywe i autentyczne a
z drugiej strony nie miało wad grup dyskusyjnych.

20. Data: 2018-02-19 20:59:19

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2018 o 20:26, z...@g...com pisze:
> [...]
spotkań, ale trudno stworzyć coś w zamian żeby jednocześnie było żywe i autentyczne a
z drugiej strony nie miało wad grup dyskusyjnych.

Trolle moim zdaniem pasożytują na starej jak świat prawdzie, że człowiek
istotą społeczną jest i nic tak nie boli, jak samotność. Są jednocześnie
kapłanami ,,bezinteresownej nienawiści", manipulując, mieszając innych z
błotem, kłamiąc itd. Do tego takie państwa jak Rosja zrobiła sobie z
trollowania tani oręż wymierzony przeciwko umysłom świata Zachodu. Na
Zachodzie zaś trollownie jest pewnego rodzaju umiejętnością, sztuką,
której poświęcają się osoby inteligentne, które albo mają skłonności
psychopatyczne, albo są cynicznymi nastolatkami albo to tzw. loserzy,
nieudacznicy, którzy tak się dowartościowują. Nie można moim zdaniem
stworzyć /ex nihilo/ forum, które będzie miejscem, do którego się wraca.
Przede wszystkim brak ludzi, którzy mogliby takie forum stworzyć. Poza
tym poziom dyskusji w naszym społeczeństwie osiągnął takie dno (przy
wydatnej pomocy trolli), że nie się z tego piachu szpady ukręcić.

La vera Italia!
Chora na mężczyzn.
Niewinni Żydzi ?
Kościelny marketing.