Jak stosowac dezodorant antyprespiracyjny?

1. Data: 2007-10-20 20:49:02

Temat: Jak stosowac dezodorant antyprespiracyjny?
Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro blokuje wydzielanie potu to nalezy nim posmarowac całe ciało? ;-) Nie
jest to pytanie retoryczne

2. Data: 2007-10-21 08:43:33

Temat: Re: Jak stosowac dezodorant antyprespiracyjny?
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hans1 pisze:
> Skoro blokuje wydzielanie potu to nalezy nim posmarowac całe ciało? ;-) Nie
> jest to pytanie retoryczne

Skoro blokuje wydzielanie potu, to w zadnym przypadku nie wolno nim
smarowac calego ciala.

th

3. Data: 2007-10-21 09:10:22

Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro blokuje wydzielanie potu, to w zadnym przypadku nie wolno nim
> smarowac calego ciala.

Jak nie cało ciało to gdzie? Czy ktoś wie? Naprawdę nie mam się kogo spytać.
Czy smaruje się pod pachami?

4. Data: 2007-10-21 10:41:44

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hans1 pisze:

> Jak nie cało ciało to gdzie? Czy ktoś wie? Naprawdę nie mam się kogo spytać.
> Czy smaruje się pod pachami?

Chyba trochę nudzisz.
--
XL wiosenna

5. Data: 2007-10-27 21:02:16

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chyba trochę nudzisz.
> --
> XL wiosenna

Tak smaruje sie pod pachami np. Antidralem

Pięęęęęęęęęęę ękna ;-P
Fatloss computer program
sposob na odrosty
Skuteczna metoda na celluit