Jak tam...

1. Data: 2003-02-27 09:20:43

Temat: Jak tam...
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

tlusty czwartek? Jakie sa propozycje na MM ?
Taka cisza dzis na grupie ;)

Pozdr
Kafka

2. Data: 2003-02-27 09:22:53

Temat: Re: Jak tam...
Od: "wally" <w...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie tez sie zastanawialem co tu dzis wykombinowac :)

wally

<<<<
If only we could all just find serenity
It would be nice if we could live as one
When will all this anger, hate and biggotry ...
Be gone?

3. Data: 2003-02-27 10:34:41

Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tlusty czwartek? Jakie sa propozycje na MM ?
> Taka cisza dzis na grupie ;)

Ja się złamałam - przyznaję grzecznie. Szef od rana częstował pączkami, nie
mogłam odmówić. ;)
---
Pozdrawiam,
MAGDA

4. Data: 2003-02-27 11:00:50

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
> tlusty czwartek? Jakie sa propozycje na MM ?
> Taka cisza dzis na grupie ;)
>
> Pozdr
> Kafka

***
Ja zjadlam na sniadanie dwie "dachowki" firmy Wasa posmarowane suto
powidlami wlasnej produkcji, oczywscie slodzonymi fruktoza ...
I wcale mnie do paczkow nie ciagnie ...
Pozdrawiam
Ania

5. Data: 2003-02-27 12:02:16

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> tlusty czwartek? Jakie sa propozycje na MM ?
> Taka cisza dzis na grupie ;)

Witam grupę (wkoncu się ujawniam) :-)
Narazie udaje mi sie nie jesc paczkow i to tylko dzieki MM, bo dawniej,
nawet jak nie jadlam slodyczy, to paczka w Tlusty Czwartek nie potrafilam
odmowic, zwlaszcza takiego domowego...
Jestem z siebie dumna;-)) (a MM stosuje od miesiaca)
Pozdrawiam, An.

podwyzszony poziom cholesterolu - pytanie
badz jaka jestes
dietetyk
Piwo a MM
Ktora ksiazka o MM