Jak tam Wasze cedry ;-))

11. Data: 2006-03-10 15:19:06

Temat: Re: Jak tam Wasze cedry ;-))
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:x89z6adyzypn.18if9ui3q2j69$.dlg@40tude.net Piotr
Siciarski <p...@n...pl> napisał(a):

> ;)Moje małe jodły Pinus pinsapo na razie wszystkie zimy przetrwały
> pod warstwą śniegu, za to odmiany sosny Abies densiflora (np."Oculus
> Draconis"), wyglądają bardzo, bardzo kiepsko:(

Hejka. Grupa nadal nie reaguje. < lol >
Pozdrawiam odwrotnie Ja...cki

12. Data: 2006-03-10 16:27:44

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Mar 2006 16:02:26 +0100, Piotr Siciarski napisał(a):

> ;)Moje małe jodły Pinus pinsapo na razie wszystkie zimy przetrwały pod
> warstwą śniegu, za to odmiany sosny Abies densiflora (np."Oculus
> Draconis"), wyglądają bardzo, bardzo kiepsko:(

Abies?
Hm...
Bo Pinus densflora 'Oculus Draconis' miałam nawet w ręku u Szewczyków, ale
usłyszałam że nie warto. Te igły niestety dość często jej zielenieją po
pewnym czasie, co sprawdziłam zresztą naocznie. No i nie była taka ładna
jak na zdjęciach.
Zanabyłam wtedy Pinus leucodermis 'Satelit':)

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-03-10 17:43:47

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 10 Mar 2006 17:27:44 +0100, na pl.rec.ogrody, Marta Góra napisał(a):

> Te igły niestety dość często jej zielenieją po
> pewnym czasie, co sprawdziłam zresztą naocznie. No i nie była taka ładna
> jak na zdjęciach.

:)Cześć Marta

"Oko smoka" miałem właśnie od Pani Marioli.
Nie wierzyłem Bugusławowi, że swoje oko wywalił za drogę -> że owe oko
brzydnie, przekonałem się sam, dopiero kiedy mnie przerosło:)

Ponoć dużo ładniejsze/a w pokroju, a bardzo podobne/a jest Pinus thunbergii
"Oculus Draconis", ale nie spotkałem w szkółkach.

Pozdrawiam
piotrs

14. Data: 2006-03-10 19:19:27

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Mar 2006 18:43:47 +0100, Piotr Siciarski napisał(a):

> :)Cześć Marta
>
> "Oko smoka" miałem właśnie od Pani Marioli.
> Nie wierzyłem Bugusławowi, że swoje oko wywalił za drogę -> że owe oko
> brzydnie, przekonałem się sam, dopiero kiedy mnie przerosło:)

Mówiłam Ci kiedyś, wszedłeś w konszachty z niewłaściwymi osobami;)
Mnie zakup odradziła Pani Irenka z obsługi:)

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

15. Data: 2006-03-10 20:18:23

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
> [...]

> Mówiłam Ci kiedyś, wszedłeś w konszachty z niewłaściwymi osobami;)
> Mnie zakup odradziła Pani Irenka z obsługi:)

I w tym momencie zaczęła we mnie kiełkować wątpliwość czy czasem nie
zostałam źle obsłużona - niczego mi nie odradzono. Jest jeszcze
ewentualność, że jestem klientem XXXC (chyba ci upierdliwcy przychodzący
z listą dziwnych odmian to C było) i chcieli się już mnie pozbyć ;)

Pozdrawiam
Baśka

16. Data: 2006-03-10 20:22:32

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 10 Mar 2006 20:19:27 +0100, na pl.rec.ogrody, Marta Góra napisał(a):

> Mówiłam Ci kiedyś, wszedłeś w konszachty z niewłaściwymi osobami;)
> Mnie zakup odradziła Pani Irenka z obsługi:)

:)Ten zakup datuję raczej na p.n.z.(przed naszą znajomością), więc te
zalety Pani Irenki nie były mi znane:)
Krzysiek Marusiński pojeździł wtedy Melexem:), do dziś mu zazdroszczę:)))

Pozdrawiam
piotrs

17. Data: 2006-03-10 20:27:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ewentualność, że jestem klientem XXXC (chyba ci upierdliwcy przychodzący
> z listą dziwnych odmian to C było) i chcieli się już mnie pozbyć ;)

Jeśli to było u pani Irenki, to po prostu nie pojechałaś z grupą :)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

18. Data: 2006-03-10 20:34:00

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Mar 2006 21:18:23 +0100, Dobranoc napisał(a):

> I w tym momencie zaczęła we mnie kiełkować wątpliwość czy czasem nie
> zostałam źle obsłużona - niczego mi nie odradzono.

Bo moze Twój wybór był trafniejszy:)))

> Jest jeszcze
> ewentualność, że jestem klientem XXXC (chyba ci upierdliwcy przychodzący
> z listą dziwnych odmian to C było) i chcieli się już mnie pozbyć ;)

To możliwe. Nas jak się chcą pozbyć to wpuszczają do matecznika i jakiś
czas jest spokój:D

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

19. Data: 2006-03-10 20:35:37

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Mar 2006 21:22:32 +0100, Piotr Siciarski napisał(a):

> Krzysiek Marusiński pojeździł wtedy Melexem:), do dziś mu zazdroszczę:)))

E tam, dałoby się załatwić - niekoniecznie w Krzywaczce.
Jak byłam mniejsza to marzyłam żeby przejechać się papamobile;)

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

20. Data: 2006-03-10 20:37:28

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Jeśli to było u pani Irenki, to po prostu nie pojechałaś z grupą :)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Nie da się ukryć, że pojechałam z małżonkiem który okupował ławkę przez
kilka godzin ;) a ja zatruwałam im wszystkim życie.

Pozdrawiam
Baśka

Jaka ziemia dobra (w torebkach)?
Proszę o pomoc
Sposób na bezpieczne oczko wodne
ja z glupim pytaniem Kaktus wielkanocny - rhipsalidopsis
Raport z ogrodu