Jak tam wyniki sportowe?

1. Data: 2008-08-17 03:12:02

Temat: Jak tam wyniki sportowe?
Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ grupa z diety zmieniła się na trollownię optydebili, wyskoczę z
niewygodnym pytaniem: Czy ktokolwiek na tej diecie dla idiotów osiągnął
jakiegokolwiek wyniki sportowe? Chociażby przeciętne?

Całuski :D

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

2. Data: 2008-08-17 08:03:16

Temat: Re: Jak tam wyniki sportowe?
Od: d...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisal

> [...]
> niewygodnym pytaniem: Czy ktokolwiek na tej diecie dla idiotów osiągnął
> jakiegokolwiek wyniki sportowe? Chociażby przeciętne?

Kto debil to sie dopiero okaże:)))))))
Chociaż debile nie rozumią, że są traktowani jak debile:))))
Buziaczki
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

3. Data: 2008-08-17 18:07:01

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek w" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> osiągnął
> jakiegokolwiek wyniki sportowe? Chociażby przeciętne?

Zarzucasz nam debilizm? A gdzie uzasadnienie?
A czy twoja agresja świadczy o twoim zdrowiu?

Krystyna

P.S. Nawet sukcesy sportowe nie są gwarancją zdrowia.

--
...ludzi, którzy oskarżają publicznie bliźnich i nie potrafią swojego
oskarżenia uzasadnić, wrzucam do wora z napisem "bydło". Tomek Wilicki

4. Data: 2008-08-18 03:11:18

Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek w wrote:

> [...]
> niewygodnym pytaniem: Czy ktokolwiek na tej diecie dla idiotów osiągnął
> jakiegokolwiek wyniki sportowe? Chociażby przeciętne?

mrrr, jak ja was kocham :D Na wszystko jest odpowiedź. Ludzie na diecie opty
stają się fizycznymi kalekami? Ah, co tam, przecież sukcesy sportowe nie
świadczą o zdrowiu

http://biegajznami.pl/forum/viewtopic.php?t=24469

<3

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

5. Data: 2008-08-18 13:38:11

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek w" <t...@w...pl> a écrit dans le message de news:
g8ap8l$t3q$...@i...gazeta.pl...

> mrrr, jak ja was kocham :D Na wszystko jest odpowiedz. Ludzie na diecie
> opty
> staja sie fizycznymi kalekami? Ah, co tam, przeciez sukcesy sportowe nie
> swiadcza o zdrowiu
>
> http://biegajznami.pl/forum/viewtopic.php?t=24469

odpowiadanie samemu sobie jest rodzajem debilizmu (czyms w rodzaju
"intelektualnego"onanizowania sie ;). Dodatkowo agresywnosc i wulgaryzm
swiadcza bardzo zle o twoim mozgu na cukrze pedzonym. Jezeli obelgami chcesz
udowodnic ze jestes czyms(to z premedytacja!) "lepszym" niz tych ktorych
chcesz obrazic, to tylko potwierdza ze chcesz ukryc swoj debilizm za atakiem
na innych. Ale takich ograniczonych wyznawcow "cukru" to tu juz bylo na
"kopy" i ............... przepadli. Nawet smrod po nich nie pozostal :))))

Jurek

PS; i nie podnicaj sie byle jakimi linkami, bo oprocz debilizmu jeszcze
nerwicy sie nabawisz ! :)))))

6. Data: 2008-08-18 18:38:40

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisal

> [...]
> stają się fizycznymi kalekami? Ah, co tam, przecież sukcesy sportowe nie

Zabawne.
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

7. Data: 2008-08-20 08:51:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opty
> stają się fizycznymi kalekami? Ah, co tam, przecież sukcesy sportowe

I czym ty się podpierasz? Argumentami jakiegoś anonima, wziętymi z sufitu?

Popatrz choćby na konkretne wyniki z Pekinu 2008
http://pekin.onet.pl/ rozwiń tabelę wyników medalowych. Na dzień
dzisiejszy ulubieńcy mięsa w diecie zajmują najwyższe pozycje,
Kenia - to dopiero 19 miejsce, Etiopia - 24, a Indie - 41.

Krystyna
--
Im bardziej człowiek czuje, że błądzi, tym bardziej się złości.

8. Data: 2008-08-20 08:51:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2008-08-20 08:58:33

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
wiadomości news:g8glv9$96e$1@news.onet.pl...

> [...]
> sufitu?
>
> Popatrz choćby na konkretne wyniki z Pekinu 2008

Bosz... co ja napisałam! ;] Powinno być: "lubiący mięso" 8)

10. Data: 2008-08-20 08:58:33

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Krystyna
> --
> Im bardziej człowiek czuje, że błądzi, tym bardziej się złości.

Dieta optymalna - przepisy?
Mass-Exposure Promotion Service 24323
Mięso wieprzowe jest zdrowe
Dieta cud - czyli dieta Kwaśniewskiego w TVN
3,50 zł na jedzenie - jaka dieta dla "studenta" :> ?