Jak tam wyniki sportowe?

21. Data: 2008-08-21 01:08:52

Temat: Re: Jak tam wyniki sportowe?
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek w <t...@w...pl> napisał(a):

> rofl

no bosz.....i z czego rechoczesz? podaj im reke, *optymalni* to tylko twoje
odbicie lustrzane...twoi bracia *intelektualni*:))

22. Data: 2008-08-23 07:34:05

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Tomku,
Jak to się dzieje, że na pl.sci.medycyna piszesz poprawnie kodujesz polskie
litery a tutaj nie?
I dlaczego tam jesteś Tomek Wilicki a tutak Tomek W.
A tak wogóle to pamietam, ze jakiś czas temu pisałeś, że spadasz z Polski...
No i co? Nie udało się wyjechać?

Wracając do tematu: jak tam zdrowie? Jak tam Twoje grzyby? Jak pozostałe
przypadłości?

Swoją droga to fajnie miec Was znowu na tej grupie; mam na myśli Jeffa i
Ciebie, bo przynajmniej cos się zaczyna tu dziać.

Na marginesie: jak długo jesteś wege?

Pozdrawia, Olek K. (już 8 lat męcze się i dreczę się na tej cholernej
Diecie Optymalnej, żadnych osiągnięc sportowych, żadnych medali, czy myślisz
że jak przejdę na wege to będzie lepiej?)

23. Data: 2008-08-23 08:23:48

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-08-2008 o 09:34:05 OlekK <o...@o...au> napisał(a):

> na pl.sci.medycyna piszesz poprawnie kodujesz polskie litery a tutaj nie?

Chyba odwrotnie, w postach Tomka, tutaj też, są poprawnie zakodowane
(utf-8), wyświetla sie u mnie prawidłowo a w Twoim poście źle, wyświetlają
mi sie krzaki. Brak deklaracji kodowania w Twoim poście.

--
Pozdrawiam. Janusz.

24. Data: 2008-08-23 08:39:44

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Kornaga" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
> (utf-8), wyświetla sie u mnie prawidłowo a w Twoim poście źle, wyświetlają
> mi sie krzaki. Brak deklaracji kodowania w Twoim poście.

U mnie jest code page conversion jest ISO 88952-2 a klawiatura
Polish(programmers) - czy powinno byc inaczej?

25. Data: 2008-08-23 12:43:34

Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2008-08-23 14:47:34

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

> JA koduję dobrze.

> bo to są 2 rózne konta

> no nie udało. Ciągle się zastanawiam gdzie, po co, z kim.

> odkąd uzupełniłem jod, minęły.

> długo nie zabawię, grupa śmierdzi :P

> 15 lat

> myślę, że powinieneś zrobić badania jelita grubego (kolonoskopia)
> oraz
> zawartości wapnia w kościach (osteoporoza). Duuuużo by się
> wyjaśniło.
>
> --
> . Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

A co mianowicie ma mi wyjaśnic kolonoskopia? Czy po 8 latach na Diecie
Optymalnej należy się spodziewac polipów w jelicie czy też juz raka?
Rozumiem, że badanie wapnia w kościach ma potwierdzić osteoperozę?
Czy mam sobie zrobić tez badania wątroby abe stwierdzić jej stłuszczenie?
Czy masz jakies dane na te tematy w kontekscie diet niskowęglowodanowych?

27. Data: 2008-08-23 15:42:51

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-08-2008 o 17:37:12 OlekK <o...@o...au> napisał(a):

> A teraz? ąąą ęęę łłł
> zmieniłem w OE na wysyłanie w formacie UTF-8

Chyba dobrze, ale raczej powinieneś mieć ISO-8859-2. Bez uzasadnionej
potrzeby nie powinno sie uzywać UTF-8.

--
Pozdrawiam. Janusz.

28. Data: 2008-08-23 15:46:43

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba dobrze, ale raczej powinieneś mieć ISO-8859-2. Bez uzasadnionej
> potrzeby nie powinno sie uzywać UTF-8.
>
> --
> Pozdrawiam. Janusz.

Dzięki, mam nadzieję że teraz jest dobrze.

29. Data: 2008-08-23 15:50:21

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"OlekK" <o...@o...au> wrote in message

> "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> wrote in message

> Dzięki, mam nadzieję że teraz jest dobrze.

Ale posty Tomka w dalszym ciągu wyświetlają mi sie nieprawidłowo :-(
Czy wiesz dlaczego?

30. Data: 2008-08-23 15:56:32

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-08-2008 o 17:46:43 OlekK <o...@o...au> napisał(a):

> Dzięki, mam nadzieję że teraz jest dobrze.

Ja również dziekuję, zmobilizowałeś mnie do rozpoznania pewnego problemu,
juz dawno zastanawiałem sie, dlaczego niektóre posty w systemie Linux
widzę niepoprawnie, te same w Windows dobrze.

--
Pozdrawiam. Janusz.

Dieta optymalna - przepisy?
Mass-Exposure Promotion Service 24323
Mięso wieprzowe jest zdrowe
Dieta cud - czyli dieta Kwaśniewskiego w TVN
3,50 zł na jedzenie - jaka dieta dla "studenta" :> ?