Jak tam wyniki sportowe?

31. Data: 2008-08-23 16:00:38

Temat: Re: Jak tam wyniki sportowe?
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-08-2008 o 17:50:21 OlekK <o...@o...au> napisał(a):

> Ale posty Tomka w dalszym ciągu wyświetlają mi sie nieprawidłowo
> Czy wiesz dlaczego?

U mnie posty Tomka cały czas prawidłowo. Nie wiem, nie zmuszaj mnie, żebym
noc zarwał, wyjaśnienie jest pewnie na tej stronie, co podaja linki, no,
duzo czytania.

--
Pozdrawiam. Janusz.

32. Data: 2008-08-23 16:11:44

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-08-2008 o 17:50:21 OlekK <o...@o...au> napisał(a):

> Ale posty Tomka w dalszym ciągu wyświetlają mi sie nieprawidłowo
> Czy wiesz dlaczego?

Nie ustawiłeś OE wg instrukcji.

--
Pozdrawiam. Janusz.

33. Data: 2008-08-23 16:15:53

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Kornaga" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
> noc zarwał, wyjaśnienie jest pewnie na tej stronie, co podaja linki, no,

Gdy się kliknie prawą myszką na post i wybierze - właściwosci - detale:

U Tomka W jest

U innych i wtedy nie mam kłopotu:

34. Data: 2008-08-23 16:18:47

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-08-2008 o 17:24:22 Janusz Kornaga <k...@w...pl> napisał(a):

> jem wszystko

Uznaję oczywiscie, że dieta z obnizeniem ilosci weglowodanów moze być
pomocna przy pewnych problemach zdrowotnych i tak samo dieta wegetariańska.

--
Pozdrawiam. Janusz.

35. Data: 2008-08-23 16:22:40

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-08-2008 o 18:15:53 OlekK <o...@o...au> napisał(a):

> charset=utf-8

No właśnie, a w Twoich postach, we właściwościach tego charsetu nie było i
stąd problemy.

--
Pozdrawiam. Janusz.

36. Data: 2008-08-23 18:14:12

Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2008-08-23 18:43:11

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek w" <t...@w...pl> a écrit dans le message de news:
g8pk1k$aep$...@i...gazeta.pl...

> tylko czysta logike.

bylbym poplul ekran!!!!

>U kazdego kto stosuje pozywienie majace kwasny odczyn w
> czasie trawienia rozwija sie osteoporoza.

to tylko twoja logika , czy masz na to jakies "linki"?

>U kazdego kto nie zjada blonnika
> zwieksza sie ryzyko polipów w jelicie grubym, a nastepnie raka.

jw. jakies linki mozna prosic? bo takich "wieszczy" to tu juz kilku bylo,
ale Ty jestes wrecz rewelacyjny!

>Sam zapewne
> dobrze wiesz, ile osób juz po diecie opty skonczylo z rakiem albo na
> wózkach inwalidzkich na skutek wyplukania wapnia.

Ty zwasze tak piszesz, czy tylko od czasu takie pierdoly produkujesz? To co
tobie sie wydaje, to jest to tylko twoj problem. Jezeli "posuwasz" takie
"mocne" stwierdzenia, to moze w laskawosci swej podal bys jakies zrodla tej
"wiedzy"?

> Jasne ze nie kazdy. Tak
> samo jak nie kazdy kto pali 3 paczki fajek dziennie dostanie raka pluc. To
> jest po prostu zwiekszanie ryzyka w przypadku raka, a w przypadku
> osteoporozy drastyczne zwiekszanie tempa procesu (starzenie sie w tempie
> 5-10 lat na rok)

co powoduje to tempo starzenia sie!? (jakies zrodlo tych "cudownych"
rewelacji)

> Uwagi w stylu "ale po osmiu latach juz powinienem miec" przypominaja
> troche
> argumenty typu "a moja mama pali 50 lat i nie ma raka".

gdzie Cie nauczyli takiego gadania "na okraglo"!? Bo z tego co piszesz to
wynika "cos" i przeciwienstwo tego "cosia"

> Diety high-fat maja kilka glównych wad. Jedna z nich jest zarastanie
> naczyn
> krwionosnych tluszczem, co jeszcze jako tako mozna zneutralizowac
> drastycznym ograniczeniem kalorii - ale tylko do pewnego stopnia.

jakies zrodlo tych "rewelacji"? A wiesz ze sa ludzie (cale grupy spoleczne)
ktore jadly przez cale pokolenia wiecej tluszczu (proporcjonalnie) niz
przewiduje DO, i zylo im swietnie. Swietnie do momentu w ktorym zaczeto ich
uczyc "zdrowego odzywiania sie"?

>Ale
> procesu wyplukiwania wapnia nie zatrzymasz niczym. Niczym nie zatrzymasz
> procesu stopniowej degeneracji scian komórkowych na skutek drastycznego
> zwiekszenia ilosci omega 6 w stosunku do omega 3.

a z czego to wynika?

> Jednym slowem, niektórzy na takiej diecie sa w stanie przez jakis czas
> egzystowac, podobnie jak sa ludzie którzy pala po 2 paczki fajek dziennie
> dalej aktywnie zajmuja sie sportem. Ale dlugofalowe negatywne efekty
> popelniania na raty samobójstwa w koncu nadejda.

poza takimi ogolnikami, amsz cos konkretnego do powierdzenia?

> [...]
> dostarcza sie z tluszczu czy z wegli. Sa jakiestam minimalne, nie majace
> znaczenia procesy, np przy bardzo mocnym ograniczeniu wegli watroba nieco
> zmienia swój metabolizm - ale one w ogólnym rozrachunku nie maja niemal
> zadnego znaczenia. Tak naprawde w kontekscie diety opty liczy sie tylko
> jedno - drastyczne ograniczenie kalorii, co powoduje przejscie organizmu w
> tzw "stan spoczynku", czego efektem jest m.in. poprawa samopoczucia, ale
> tez i niezdolnosc do dlugotrwalego, silnego wysilku, dlatego na tej diecie

poza opowiadaniem w kolko tych samych bajek, rzuc tu konkretami np: ilu
sportowcow jest na jakiej diecie! posmiejemy sie razem. Bo w chwili obecnej
dieta sportowcow zawodowych jest jednym z najwazniejszych elementow
przygottowan i ..... scisle tajnym :)))

>Cos za cos. Gdyby zamiast diety opty
> zastosowac diete, w której 80% kalorii pochodzi z wegli, ale jednoczesnie
> zachowac taka sama ilosc tych kalorii wprowadzana do organizmu, efekt w
> postaci zmiany samopoczucia bylby IDENTYCZNY,

nawet w dawnych czasach fanatycy antyDO , takich farmazonow nie "zasuwali"!

>co potwierdzi kazdy znajacy
> sie na swoim fachu lekarz.

oczywiscie ci "znajacy sie" to tylko ci , ktorzy wyznaja twoje teorie,
wszyscy inni to sa "nzachory "i "naciagacze" : D))))))))

>Ten proces naprawde nie jest niczym niezwyklym,
> ani jego odkrycie nie jest zadnym przelomem. To jest znane i opisane od
> setek lat, a od kilkunastu lekarze sa w stanie opisac dokladnie wszystkie
> procesy metaboliczne które temu towarzysza. Dobrzy lekarze, oczywiscie.
>
> Odnosze nieodparte wrazenie, ze marnotrawie swój czas - no ale akurat mam
> wolne piec minut.

to od nadmiaru W w diecie to megalomanskie zaciecie!?

Jurek

38. Data: 2008-08-23 21:34:15

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OlekK" <o...@o...au> napisał w wiadomości

> "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> wrote in message
>
> Poza tym ciekaw jestem co na to inni. Czy widzą moje teksty jak krzaki?

Ja cały czas widzę Twoje teksty poprawnie, a Tomka Wilickiego - niemal same
krzaki, nie da się czytać... :[ Może to i dobrze?... ;)

Krystyna
--
WZGLĘDNY PUNKT WIDZENIA
Jasiu do koleżanki z klasy:

39. Data: 2008-08-24 09:28:51

Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq wrote:

> [...]
> obecnej dieta sportowcow zawodowych jest jednym z najwazniejszych
> elementow przygottowan i ..... scisle tajnym :)))

40% najlepszych medalistów letnich igrzysk olimpijskich to wegetarianie /
weganie

Ale widocznie się nie zrozumieliśmy. Ja naprawdę BARDZO cieszę się z tego,
że jesteś - razem z resztą kolegów i koleżanek - na diecie opty. Miłego
raka. Więcej powietrza dla mnie i moich dzieci.

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

40. Data: 2008-08-24 09:41:04

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek w napisał(a):

> 40% najlepszych medalistów letnich igrzysk olimpijskich to wegetarianie /
> weganie

A nie koksownicy? Ilu znasz bylych mistrzow olimpijskich, ktorzy dozyli
80-tki?

j.

--
*** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

Dieta optymalna - przepisy?
Mass-Exposure Promotion Service 24323
Mięso wieprzowe jest zdrowe
Dieta cud - czyli dieta Kwaśniewskiego w TVN
3,50 zł na jedzenie - jaka dieta dla "studenta" :> ?