Jak tam wyniki sportowe?

71. Data: 2008-08-25 15:45:39

Temat: Re: Jak tam wyniki sportowe?
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-08-2008 o 21:07:10 Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl>
napisał(a):

> A jak JA mam skonfigurować OE, skoro stosuję zalecane kodowanie
> charset=iso-8859-2 i tylko u Wilickiego widzę krzaki?

Prawdopodobnie w konfiguracji OE masz zaznaczoną opcję "uzyj domyślnego
kodowania do wszystkich wiadomości przychodzących", należy odznaczyć.

--
Pozdrawiam. Janusz.

72. Data: 2008-08-25 15:51:14

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-08-2008 o 00:44:47 OlekK <o...@o...au> napisał(a):

> Outlook Express i co powinno sie ukazywać w właścowosciach nagłówka.

Prawdopodobnie nie masz zaznaczonej opcji MIME w ustawieniach wysyłania do
grup dyskusyjnych.
Wg tego co piszą na stronach, do których podawałem linki w nagłówku
powinna pojawić sie linia Content-type.Coś takiego powinno być w nagłowku:

Pozdrawiam. Janusz.

73. Data: 2008-08-25 17:35:34

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-08-2008 o 21:55:44 Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl>
napisał(a):

> Strony www. mam ustawione na Unicode (UTF-8) i zawsze (włącznie z google)
> polskie znaki są OK. a wszystkie inne kodowania robią mi kaszę... (???)

Ja w przegladarce www mam zaznaczoną opcję: kodowanie: wybór automatyczny.
Raczej nie ma problemu, dobrze działa.

--
Pozdrawiam. Janusz.

74. Data: 2008-08-25 17:49:59

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-08-2008 o 00:44:47 OlekK <o...@o...au> napisał(a):

> o co w tym chodzi

Olek, a dlaczego własciwie stosujesz dietę optymalną? Czy z powodu jakiejś
poważnej choroby?

--
Pozdrawiam. Janusz.

75. Data: 2008-08-25 23:20:21

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Kornaga" <k...@w...pl> wrote in message

> Olek, a dlaczego własciwie stosujesz dietę optymalną? Czy z powodu jakiejś
> poważnej choroby?

Z bardzo prostej przyczyny: ta dieta bardzo mi pasuje. Lubię to co jem,
zwłaszcza poranną żółtkownicę na smalcu maśle boczku i warzywach; moja żona
doszła w tym do perfekcji.
Jedyną dolegliwością, którą miałem przed DO a której się pozbyłem to zgagi i
refluksy.
DO zgadza się też moją logiką - widzę jej uzasadnienie w biochemii, którą
jak każdy optymalny zainteresowałem się od samego początku.
Wyniki badań potwierdzają korzystny wływ DO na organizm.
I to chyba wszystko.

Dzięki za tem MIME. poprawiłem i mam nadzieję, że jest tak jak powinno, co
nie zmienia sprawy faktu, że teksty Tomka widzę jak krzaki.

Pozdrawiam, Olek K

76. Data: 2008-08-26 07:09:02

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Prawdopodobnie w konfiguracji OE masz zaznaczoną opcję "uzyj domyślnego
> kodowania do wszystkich wiadomości przychodzących", należy odznaczyć.

OK. Rzeczywiście było zaznaczone ptaszkiem. Na efekt trzeba poczekać :)

Krystyna
--
"Brzytwa Ockhama" - proste rozwiązanie jest najlepsze.

77. Data: 2008-08-26 09:54:00

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Prawdopodobnie w konfiguracji OE masz zaznaczoną opcję "uzyj domyślnego
> kodowania do wszystkich wiadomości przychodzących", należy odznaczyć.

Brawo,
Masz rację. Teraz widzę je dobrze.

78. Data: 2008-08-26 10:53:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OlekK" <o...@o...au> napisał w wiadomości

> "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> wrote in message

> Brawo,
> Masz rację. Teraz widzę je dobrze.

Tak jest. Tu był pies pogrzebany.

Krystyna
--
Z opisów wypadków drogowych w protokołach zgłoszeniowych PZU S.A.:
Budka telefoniczna zbliżała się, kiedy spróbowałem zjechać jej z drogi,

79. Data: 2008-08-26 16:16:31

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-08-2008 o 12:53:29 Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl>
napisał(a):

> Tak jest.

Musiałem się za was meczyć, nikomu nie chciało sie uwaznie przeczytać
instrukcji.
Powiedzcie teraz, ciekawi mnie, jaka korzysc może odnieść zdrowy człowiek,
jedzący praktycznie wszystko, stosujący przeciętna dietę, z przejścia na
dietę optymalną. Po co ma przechodzić, jeżeli jest zdrowy, czuje sie
dobrze?

--
Pozdrawiam. Janusz.

80. Data: 2008-08-26 17:38:06

Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OlekK wrote:

> "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> wrote in message

> Brawo,
> Masz rację. Teraz widzę je dobrze.

No, w końcu ustawione... więc mogę już opuścić grupę, tak jak opuścili ją
wszyscy nie - optymalni

może jeszcze kiedyś wpadnę :D

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

Dieta optymalna - przepisy?
Mass-Exposure Promotion Service 24323
Mięso wieprzowe jest zdrowe
Dieta cud - czyli dieta Kwaśniewskiego w TVN
3,50 zł na jedzenie - jaka dieta dla "studenta" :> ?