Jak to jest ?

1. Data: 2005-11-19 20:06:43

Temat: Jak to jest ?
Od: "Zagubiony" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest, że gdy chcę coś zrobić i mam się za to zabrać, to nie chce mi
się robić i nie robię ???

2. Data: 2005-11-19 20:36:32

Temat: Re: Jak to jest ?
Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zagubiony napisał(a):
> Jak to jest, że gdy chcę coś zrobić i mam się za to zabrać, to nie chce mi
> się robić i nie robię ???

To normalne. Zależy co robisz. Ja jak mam wziąć się za naukę to odkładam
ją jak najdłużej się da. W sumie jak mam zrobić coś czego nie lubię to
tak robię.

Proximus

3. Data: 2005-11-19 21:05:56

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Proximus napisał:

> To normalne. Zależy co robisz. Ja jak mam wziąć się za naukę to odkładam
> ją jak najdłużej się da. W sumie jak mam zrobić coś czego nie lubię to
> tak robię.
> Pozdrawiam

jak musisz się wziąć za nauke to nawet program o zawodach w brydza som
ciekawsze ??

--
A6X6I6D
GG:6656915

4. Data: 2005-11-19 21:07:02

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zagubiony napisał:

> Jak to jest, że gdy chcę coś zrobić i mam się za to zabrać, to nie chce mi
> się robić i nie robię ???

Może masz zatfardzenie ?

5. Data: 2005-11-19 21:22:59

Od: "Zagubiony" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Sraczyński" <h...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dlo45o$los$2@walbrzych.wlb.vectranet.pl...
> Użytkownik Zagubiony napisał:

> Może masz zatfardzenie ?

nie, srać lubiem i robiem to z ochotom :)

6. Data: 2005-11-19 21:26:34

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zagubiony napisał:

> Użytkownik "Stefan Sraczyński" <h...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:dlo45o$los$2@walbrzych.wlb.vectranet.pl...

> nie, srać lubiem i robiem to z ochotom :)

sranie to nie nie wszystko przyjacielu

7. Data: 2005-11-19 21:51:34

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Zagubiony napisał(a):

> nie, srać lubiem i robiem to z ochotom :)

Spytam sie poważnie i nie chce innej opowiedzi jak poważna. Po co napisales
tego posta, co on miał na celu? No kurwa, ty pusty, pierdolony kretynie,
czy nie rozumiesz faktu, że grupy są po co, by pisać na nie w innym stylu
niż ten, który jest wart niskolonego czatu dla nastolatek z babanami w
pizdach? Nie dociera do ciebie fakt, że taki post robi mi źle? Kiedy
otwieram 40tude dialog i widze te masy postów i przekonanie że może 1/500
będzie taki, że przeczytam go z przyjemnością do ciebie mnie chuj. Dlatego
prawie wcale nie czytam grup a tylko na nie pisze, bo juz dawno
stwierdziłbym, że to miejsce tak gówniane, że nie warto na nim
przesiedywać. Chuj, masz więcej nie pisać w takim marnym tonie, bo cie
kurwa słownie siekam na kawałki. Tak jakbyś chciał mi odpisać w takim stylu
jak inni... zapomnij że się tym przejme, mam w dupie zdanie ludzi którzy są
tak głupi, że ich uwagi są automatycznie skazane na taką samą opinie.
Wykurwiaj.

--
Do piekła!
www.szyderca.sympatia.pl GG: 7526231

8. Data: 2005-11-19 22:23:19

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Proximus napisał(a):

> To normalne. Zależy co robisz. Ja jak mam wziąć się za naukę to odkładam
> ją jak najdłużej się da. W sumie jak mam zrobić coś czego nie lubię to
> tak robię.

I w tym tkwi twoja ułomność. Człowiek myślący pracowałbym nad tym tak
długo, aż ta patologiczna sytuacja nie miałby już miejsca. To jest
ewidentna wada. Dlaczego nad nią nie pracujesz? Życie jest ciekawsze kiedy
cały czas się autoudoskonala. Przyjemność jaką daje zlikwidowanie w sobie
tego, co przez jakiś okres mnie wkurwiało jest niepojęte, ale co ty kurwa
wiesz o tym co nie daje czegoś innego niż pieniędze.

9. Data: 2005-11-19 22:29:59

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Zagubiony napisał(a):

> Jak to jest, że gdy chcę coś zrobić i mam się za to zabrać, to nie chce mi
> się robić i nie robię ???

Jak to jest? To bardzo proste. Jesteś zwykły człowiek, którzy nie ma w
sobie mądrości, która kieruje go, do tego by walczyć z tak poteżnymi
wadami, a może i ją ma, tylko nie jest w stanie myśli przełożyć na czyn i
nawet jeśli zaczyna, to jego marność skazuje go na przegraną, dlatego że
nie jest w stanie nawet się udoskonalać. Idź stąd marniaku, bo nie mam
czasu na czytanie kolejnego człowieka, który i taki problem musi opisywać i
co gorsze szukać pomocy na grupie.

10. Data: 2005-11-19 22:40:30

Od: "Zagubiony" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szyderca!" <j...@o...niepotrzebny> napisał w wiadomości