Jak byc twardym?

1. Data: 2005-11-17 19:47:01

Temat: Jak byc twardym?
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak byc twardym i sie nie dawac? To znaczy jak nie popadac w skrajnosci
i nie brac milych slow za bardzo ekscytujaco i w druga storne, co robic,
aby nawet male, ale gorzkie slowa nie kopaly tak bardzo po tylku? ;/

--
Pozdrawiam.

2. Data: 2005-11-17 20:09:29

Temat: Re: Jak byc twardym?
Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl.666> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol Y napisał:

> Jak byc twardym i sie nie dawac? To znaczy jak nie popadac w skrajnosci
> i nie brac milych slow za bardzo ekscytujaco i w druga storne, co robic,
> aby nawet male, ale gorzkie slowa nie kopaly tak bardzo po tylku? ;/

mam dla ciebie recepte :
Nie bądź taki delikatny
Tward bądź jak roman bratny

jak nie pomoże to znam pewien ekscentryczny rodzaj jedzenia który
przynosi siłę oraz długowieczność a także błyskotliwość intelektualnom .

3. Data: 2005-11-17 20:33:09

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam dla ciebie recepte :
> Nie bądź taki delikatny
> Tward bądź jak roman bratny

No bo do cholery, zawsze mialem tam gleboko pod plecami to wszystko co
mi nie odpowiadalo i jakos mnie to specialnie, ba! w ogole nie
obchodzilo. Ostatnio kurcze zachowuje sie jak baba, uslysze..."- nie
lubie Cie"...i juz w nocy nie moge spac @#$%! budze sie co 1h i mysle,
mysle i mysle co jest nie tak :[ Juz nie wspominajac o tym, ze dwa
tygodnie temu po tym jak jedna osoba powiedziala, ze wolalaby mnie nie
znac (obrazila sie z powodu mojej wypowiedzi, ale bylo to calkowitym dla
mnie zaskoczeniem!) przez kilka dni nic nie moglem jesc. Nie bylem
glodny, a jak juz jadlem z bolu brzucha to myslalem, ze zaraz wszystko
zwroce, tak mnie to do kurczy dreczylo! I juz zaczyna mnie to wykanczac >8[

> jak nie pomoże to znam pewien ekscentryczny rodzaj jedzenia który
> przynosi siłę oraz długowieczność a także błyskotliwość intelektualnom .

Nie wiem, czy pomoze. Postaram sie i zobacze czy cos sie zmieni w ciagu
kilku dni :\ Na wszelki wypadek molgbys mi podac co to za potrawa, a noz
moze rzeczywiscie cos da ;)

Ale mnie to wkurza, ze nie potrafie odmowic nikomu. Nawet jakby juz
calkowicie nie chcialo mi sie tego robic to w glowie krazy na okraglo
"nie odmawiaj, bo zawiedziesz ta osobe".

--
Pozdrawiam.

4. Data: 2005-11-17 20:54:20

Od: "Oko" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem, czy pomoze. Postaram sie i zobacze czy cos sie zmieni w ciagu
> kilku dni :\ Na wszelki wypadek molgbys mi podac co to za potrawa, a noz
> moze rzeczywiscie cos da ;)

myśle że wolisz nie znać tego "specyfiku".......:-)

5. Data: 2005-11-17 21:03:18

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl.666> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oko napisał:

> Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> myśle że wolisz nie znać tego "specyfiku".......:-)

a ja myślę że powinieneś już iść spać

6. Data: 2005-11-17 21:04:49

Od: "Oko" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Sraczyński" <h...@p...onet.pl.666> napisał w
wiadomości news:dlir6k$36p$8@walbrzych.wlb.vectranet.pl...

> a ja myślę że powinieneś już iść spać

Stefan nie gadaj gupot. no dobra uświadom kolege-moze nam potem przesle
swoje zdjecie z tym czyms na plecach

7. Data: 2005-11-17 21:06:29

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

> Ostatnio kurcze zachowuje sie jak baba, uslysze..."- nie
> lubie Cie"...i

/ciach/

i juz straciles moja sympatie.
Nie lubie cie.

8. Data: 2005-11-17 21:10:50

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl.666> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol Y napisał:

> [...]
> zwroce, tak mnie to do kurczy dreczylo! I juz zaczyna mnie to wykanczac >8[

Spoko człeniu damy rade jak chcesz to będe twoim najlepszym kumplem
Na pewno jak ktoś ci mówi że cie nie jubi to wcale tak nie jest - on
chce cie tylko przestraszyć - a jeśli tak jest naprawde to pomyśl sobie
że jest zwykłym chXXem i powinien wypiXXXXXać -to pomaga serio

> Nie wiem, czy pomoze. Postaram sie i zobacze czy cos sie zmieni w ciagu
> kilku dni :\ Na wszelki wypadek molgbys mi podac co to za potrawa, a noz
> moze rzeczywiscie cos da ;)

na początku odwiedź stronke (uwaga dla ludzi o mocnych nerwach !!)
tam podany jest jadłospis
http://tinyurl.com/8379

> Ale mnie to wkurza, ze nie potrafie odmowic nikomu. Nawet jakby juz
> calkowicie nie chcialo mi sie tego robic to w glowie krazy na okraglo
> "nie odmawiaj, bo zawiedziesz ta osobe".

Marilyn manson twierdził :
dajemy się wykożystywać innym ponieważ wtedy czujemy się potrzebni
musisz być asertywny powiedzieć nie NIE !! wtedy poczujesz satysfakcję.

9. Data: 2005-11-17 21:11:53

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl.666> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Himera napisał:

> /ciach/
>
> i juz straciles moja sympatie.
> Nie lubie cie.

pamiętaj co ci powiedziałem karolu
no ?? kim ona jest pomyśl !

10. Data: 2005-11-17 21:19:53

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl.666> napisał(a):

> pamiętaj co ci powiedziałem karolu
> no ?? kim ona jest pomyśl !

kims kogo masz (i on tez) respektowac pacholku.

Polacy w kolejce do psychiatry[Press]
Ile warta jest solidarność zawodowa psychologów
MOTYWACJA TEMAT RACY MAGISTERSKIEJ
Badanie w kierunku dysleksji
psycholog