Re: Jak to jest z ochorną danych osobowych??

From: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jak to jest z ochorną danych osobowych??
Date: Thu, 12 Sep 2002 23:09:51 +0200

Jakże cieszy mnie, że "tweety" <t...@i...pl> pisze:

>hmmmmm to teraz mi powiedz jak mam to znaleźć po tym id?? włacza mi sie
>poczta zamiast wiadomosci :-(((((((((

Oki, no to wkleję cytat, bo nie wiem, jak w Outlooku to zrobić:

###############################
> [...]
> niech ktoś po to przyjedzie, i wtedy odbierze sobie te rzeczy.
> Moje pytanie brzmi jakich konsekwencji może się spodziewać, jeśli w dalszym
> ciągu będzie odmawiały wyłudzenia od siebie ( bo tak to chyba można nazwać)
> pieniędzy.
>
> Jeśli jednak musi zapłacić to jest to całkiem niezły pomysł na zarabianie -
> biorę adresy ludzi, wysyłąm im tanderne zeszyciki i rządam kasy, jak nie to
> ich straszę sądami. To mi wygląca na jakąś mafię...
>
> pozdrawiam i czekam na Waszą pomoc oraz obiecuję że dokładnie opiszę
> rozwiązanie tej sytuacji na łamach grupy

Art. 15. Spełnienie świadczenia niezamówionego przez konsumenta
następuje na
ryzyko przedsiębiorcy i nie nakłada na konsumenta żadnych zobowiązań.
Dz.U.2000.22.271 Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz
odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
oznacza to, że szwagierka nic nie musi placić. Jeżeli przedsiębiorca
chce
odzyskać towar, to może zabrac go włąsnym staraniem, samemu nie trzeba
podejmować żadnych czynności.
Ponadto proponuję do prokuratury złożyć zawiadomienie o usiłowaniu
popełnienia
przestępstwa oszustwa (kodeks karny, art. 286. § 1. Kto, w celu
osiągnięcia
korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego
rozporządzenia
własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo
wyzyskania
błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego
działania,

§ 2. Tej samej karze podlega, kto żąda korzyści majątkowej w zamian za
zwrot
bezprawnie zabranej rzeczy.

§ 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
do lat
2.

§ 4. Jeżeli czyn określony w § 1-3 popełniono na szkodę osoby
najbliższej,
ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.

pzdr

marek

--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ _.-.