Jak to jest z tymi tłustymi włosami?

1. Data: 2002-10-15 12:45:47

Temat: Jak to jest z tymi tłustymi włosami?
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Istnieja dwie szkoły:
1) Aby włosy sie mniej przetłuszczały (jesli ktos np. myje je codziennie),
to trzeba je nieco "zahartowac" i myc np. co trzy, cztery dni. Wtedy
przestana sie tak czesto tluscic.
2) Wlosy nalezy myc tak czesto, jak jest to konieczne, nawet dwa razy
dziennie.

Ja osobiscie nigdy nie moglam sie przekonac do tej pierwszej wersji.
Nienawidze miec wrazenia, ze moje wlosy to strąki, opadajace ciezko i
tlusto. Brrr, nigdy tak do pracy, blee...
No, ale moze to jest jednak skuteczne? Co o tym myslicie?

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-15 13:37:24

Temat: Re: Jak to jest z tymi tłustymi włosami?
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja osobiscie nigdy nie moglam sie przekonac do tej pierwszej wersji.
> No, ale moze to jest jednak skuteczne? Co o tym myslicie?
Nie jest!
To tylko wrażenie lekkich i świeżych włosów w kontraście do 4-dniowych
tłustych strąków. Nie da się takim 'przetrzymaniem' powiedzieć gruczołom
łojowym w skórze głowy STOP. I całe szczęście, bo jakbyśmy wszystkie chciały
brać włosy na przetrzymanie to wyglądałoby okropnie...
Pozdrawiam codziennie myjące głowy ;)
Magda

1. Data: 2002-10-15 13:41:29

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Istnieja dwie szkoły:
> 1) Aby włosy sie mniej przetłuszczały (jesli ktos np. myje je codziennie),
> to trzeba je nieco "zahartowac" i myc np. co trzy, cztery dni. Wtedy
> przestana sie tak czesto tluscic.

Bzdura. Próbowałam tak robić. Nie pomaga. To mit.
Tak więc wróciłam do codziennego mycia.
Przyzwyczaiłam się i już mi to nawet nie przeszkadza.
Poza tym włosy są zawsze czyste, puszyste i lśniące:)

> 2) Wlosy nalezy myc tak czesto, jak jest to konieczne, nawet dwa razy
> dziennie.

Uuuuuu....to chyba przesada.Poza tym kiedy myć 2-gi raz?
Po pracy?Przed pójściem spać? bez sensu.
Przed imprezką to rozumiem:) Można umyć nawet 2-gi raz tego samego dnia.

Mich'ata

1. Data: 2002-10-15 14:52:11

Temat: Re: Jak to jest z tymi t&sup3;ustymi w&sup3;osami?
Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mam problem z tlustymi wlosami. Od jakis dwoch tygodniu zaczelam
uzywac szamponu drnony, i teraz wlosy sa duzo dluzej swieze, sa zdrowsze i
blyszczace. Naprawde jest ok. No i niepotrzebne jest codzienne mycie,
wystarczy co drugi dzien!
pozdrawiam,
Wysoka

Internetowe Pismo Kobiece.