Re: Jak to jest z wkońcu tą Nerwicą?

From: "Maniek" <M...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak to jest z wkońcu tą Nerwicą?
Date: Sat, 2 Jul 2005 14:48:20 +0200

Użytkownik "Diana" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:42c672bd$0$2143$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Użytkownik "Maniek" <M...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie. Schizofrenia jest psychozą. Podstawowa różnica pomiędzy psychozami a
> nerwicami polega na tym, że w stanach psychotycznych człowiek nie ma
> poczucia choroby, w nerwicach - owszem. A nerwica to nie jest nazwa
> jakiejś konkretnej choroby, tylko grupy zaburzeń psychicznych,
> charakteryzujących się różnymi objawami, w zależności od typu nerwicy.
> Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zgłoś się po prostu do
> psychoterapeuty, zdalnie nikt Ci wiarygodnej diagnozy nie postawi.
>
> Diana
Bywałem u psychoterapeuty wielo krotnie i mam postawiona diagnoze Zaburzenia
Lękowe, bralem tez rozne leki przez ok 2 lata z roznym skutkiem, ogolnie nie
zauwazylem zeby ktorys z lekow mi pomogl . Od roku lekarze juz mi nie
przepisuja żadnych lekow, rowniez zakonczona zostala terapia. Tak sie
jeszcze zastanawiam czy te zaburzenia lękowe kiedyś przejdą?,oczywiście
mogłem spytać o to mojego psychoterapełte ale w trakcie leczenia lekami
myslalem ze to przejdzie skoro podaja leki na tą chorobe. Obecnie mam
jeszcze rozne bezsensowne dolegliwosci ale juz w mniejszym stopniu niz
kiedys.