Jak to jest z wkońcu tą Nerwicą?

1. Data: 2005-07-02 09:21:56

Temat: Jak to jest z wkońcu tą Nerwicą?
Od: "Maniek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jeśli się choruje na zawansowaną nerwice lub zaburzenia lękowe ( taką mam
stwierdzoną chorobe od kilku lat )to czy normalne jest to że człowiek czuje
się jakby nie był w swoim organiźmie czyli nie czuł się sobą? Czy w nerwicy
też jest to normalne ze myśli sie jakoś nienormalnie np. idąc ulicą i
patrząc na niektórych ludzi ogarnia mnie dziwne uczucie, ciezko to określic
ale jest to uczucie jakby sie bylo mocno przerażonym zirytowanym, miało się
czegoś już dość, takie mam własnie odczucia, teraz nasuwa sie pytanie czego
dość wiec nie znam odpowiedzi , doznaje takiego odczucia, zdarza sie to raz
na miesiac. Czy to moze byc objaw początku Schizofreni, czytałem gdzieś
kiedyś w internecie ze nerwice cieżko odróżnić od Schizofreni. Czy to
prawda???

1. Data: 2005-07-02 09:24:53

Temat: Re: Jak to jest z wkońcu tą Nerwicą?
Od: "Maniek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maniek" <M...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> zdarza sie to raz na miesiac. Czy to moze byc objaw początku Schizofreni,
> czytałem gdzieś kiedyś w internecie ze nerwice cieżko odróżnić od

Dodam ze najdziwniejsze dlamnie w tym wszystkim jest to ze kiedy sie czyms
zajme i nie mysle to wszystkie objawy znikają, czy tez tak jest w
schizofreni?

1. Data: 2005-07-02 11:04:14

Od: "Diana" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maniek" <M...@p...fm> napisał w wiadomości

> Czy to moze byc objaw początku Schizofreni, czytałem gdzieś kiedyś w
> internecie ze nerwice cieżko odróżnić od Schizofreni. Czy to prawda???

Nie. Schizofrenia jest psychozą. Podstawowa różnica pomiędzy psychozami a
nerwicami polega na tym, że w stanach psychotycznych człowiek nie ma
poczucia choroby, w nerwicach - owszem. A nerwica to nie jest nazwa jakiejś
konkretnej choroby, tylko grupy zaburzeń psychicznych, charakteryzujących
się różnymi objawami, w zależności od typu nerwicy. Jeśli masz jakiekolwiek
wątpliwości, zgłoś się po prostu do psychoterapeuty, zdalnie nikt Ci
wiarygodnej diagnozy nie postawi.

Diana

1. Data: 2005-07-02 11:13:19

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Maniek <M...@p...fm> wrote:

> idąc ulicą i patrząc na niektórych ludzi ogarnia mnie dziwne uczucie,
> ciezko to określic ale jest to uczucie jakby sie bylo mocno przerażonym
> zirytowanym, miało się czegoś już dość, takie mam własnie odczucia,

Stany lękowe, normalne.

> Czy to moze byc objaw początku Schizofreni,

Raczej nie.

--
Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
po ile teraz stoi kilogram grup dyskusyjnych? (C) hash @ apcoh @ 2k3

1. Data: 2005-07-02 11:13:49

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Maniek <M...@p...fm> wrote:

> Dodam ze najdziwniejsze dlamnie w tym wszystkim jest to ze kiedy sie
> czyms zajme i nie mysle to wszystkie objawy znikają,

Typowe w nerwicy i fobii społecznej.

--
Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
Co się denerwujesz, nie mogę kombinerek w ręku trzymać? - Sosna 2003

1. Data: 2005-07-02 12:48:20

Od: "Maniek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diana" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zgłoś się po prostu do
> psychoterapeuty, zdalnie nikt Ci wiarygodnej diagnozy nie postawi.

Bywałem u psychoterapeuty wielo krotnie i mam postawiona diagnoze Zaburzenia
Lękowe, bralem tez rozne leki przez ok 2 lata z roznym skutkiem, ogolnie nie
zauwazylem zeby ktorys z lekow mi pomogl . Od roku lekarze juz mi nie
przepisuja żadnych lekow, rowniez zakonczona zostala terapia. Tak sie
jeszcze zastanawiam czy te zaburzenia lękowe kiedyś przejdą?,oczywiście
mogłem spytać o to mojego psychoterapełte ale w trakcie leczenia lekami
myslalem ze to przejdzie skoro podaja leki na tą chorobe. Obecnie mam
jeszcze rozne bezsensowne dolegliwosci ale juz w mniejszym stopniu niz
kiedys.

test
nie wiem,wiersze?
test
awuuuuuuuu!
Chciałem wysluchać róźnych opinii - to mi pomoże podjąć decyzję