Jak to leczyć?

1. Data: 2005-07-16 06:38:36

Temat: Jak to leczyć?
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój umysł zwraca nią. Widzę ludzi (jej rodzinę), to wszystko sny, budzę
się w nocy i czuję się jakby mi rękę urwało. Tak jakbym był na pół. To
tylko jakieś przyzwyczajenie umysłu, za dnia tego nie ma. Może za dnia
jestem zombi. Do mojego mózgu to nie dociera, ze ja tego nie chcę, nie
idzie się z nim dogadać.

1. Data: 2005-07-16 11:09:35

Temat: Re: Jak to leczyć?
Od: "Lelum" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl>

Rodziny ci się pomyliły

lp

1. Data: 2005-07-16 11:34:31

Od: Looney Tunez <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus napisał(a):
> [...]
> tylko jakieś przyzwyczajenie umysłu, za dnia tego nie ma. Może za dnia
> jestem zombi. Do mojego mózgu to nie dociera, ze ja tego nie chcę, nie
Mam podobnie. Czasem we snie jest nawet cos przyjemnego, ale gdy sie
budze uswiadamiam sobie, ze to byl, KURWA!, tylko sen... :(

Paker Intelektu ;)
pobudzenie
Himera - pod pretekstem adresu strony o grupie
Czy cos sie stalo ze stona PSP Psychologii?
Jak sobie radzić - długie