Re: Jak to sie nazywa???

Data: 2001-01-22 12:05:35
Temat: Re: Jak to sie nazywa???
Od: Blue <a...@z...w.pl>

Witam!

On Mon, 22 Jan 2001 11:28:44 +0100, "Myszka07" <e...@p...onet.pl> wrote:
> Czy moze ktos wie jak sie nazywa taki aparat co wg sliny pokazuje czy to
> dzin plodny czy nieplodny????
> Gdyby ktos wiedzial wiecej na temet tego aparaciku, to bardzo prosze o
> pomoc, czy to jest wogole dobre, czy oplaca sie zakupic i ile wogole
> kosztuje

Niestety, nie wiem jak sie to urzadzenie nazywa i ile kosztuje. Ale swego czasu bylo
bardzo reklamowane, jak pamietam. I juz wtedy
mnie zastanawiala jedna rzecz odnosnie jego skutecznosci. Ok, pokazuje dni bezplodne,
a pozniej - gdy nadejdzie czas - plodne.
Tylko.... co z tego ze w srode rano sie dowiem ze wlasnie mam dzien plodny, jesli we
wtorek wieczorem korzystalam w pelni z dnia
bezplodnego? A przeciez plemniki zyja kilka dni. I na moj zdrowy rozum, moze sie to
skonczyc po prostu ciaza...
Przy takim zalozeniu, urzadzenie to sprawdzaloby sie tylko przez pol miesiaca. Widze
ze mam dni plodne, odczekuje ten okres z
zapasem, a pozniej juz wiem ze do miesiaczki mam czas bezpieczny...

Ale to tylko rozwazania laika....
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka