Jak uniknąć zgubnego wpływu Ani Lipek

1. Data: 2000-11-12 20:49:10

Temat: Jak uniknąć zgubnego wpływu Ani Lipek
Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ bardzo wiele osób namawia inne dorosłe osoby, aby nie czytały
postów Ani Lipek, postanowiłem coś z tym zrobić, aby zakończyć temat raz na
zawsze.
Po pierwsze chcę powiedzieć, że ja osobiście czytam posty AL. Niektóre mi
się bardzo podobają. Niektóre nie. To nie jest istotne. Trochę mnie śmieszy,
że kilka osób apeluje do innych, żeby nie czytać, bo posty AL od Złego są.
Kochani (oczywiście jeżeli nie jesteście z ZChN'u tj. nie wiecie najlepiej
co jest dla innych dobre), dajcie spokój. Jesteśmy dorośli (w większości) i
sami decydujmy o sobie. Jeśli ktoś chce czytać, niech czyta, jesli ktoś nie
chce czytać, niech nie czyta, Jeśli ktoś nie umie czytać, to nie szkokdzi,
bo wtedy nie przeczyta też tych słów.
Ania niech sobie pisze. Ja bedę czytał.
Ktoś napisał, że posty AL zdominowały grupę i trzeba coś z tym zrobić.
Czego się boicie ?
Po prostu nie czytajcie.
Inni też są dorośli i mogą decydować.

Postanowiłem napisać wam, jak zrobić (jeżeli chcecie), aby posty AL (lub
kogokolwiek innego) nie "zaśmiecały" waszej poczty.

Mała instrukcja (na przykładzie polskiej wersji Outlook Express ver. 5.0 -
jest dawany za darmo z Windows 98, wieć w Polsce dosyć popularny).

1. Uruchom Outlook Express
2. Wybierz z menu Narzędzia -> Reguły widomości -> Grupy dyskusyjne
3. Pojawi się okienko Reguły wiadomośći a w nim przekładka Reguły grup
dyskusyjnych
4. Naciśnij przycisk Nowa
5. W okienku Wybierz warunki dla tej reguły wybierz opcję Kiedy w polu Od
znajdują się osoby
6. W okienku Wybierz akcje reguły wybierz Usuń ją
7. W okienku Opis reguły kliknij "znajdują się osoby"
8. W okienku, któr się pojawi wpisz adres osoby, której wiadomości nie
chcesz czytać
Tu wyjaśnienie, skąd wiedzieć jaki ktoś ma adres, przecież na liście
pojawiają się pseudonimy ?
Żeby sprawdzić, można wejść do dowolnej wiadomości danej osoby, najedzać
an pole od (gdzie wyświetlony jest pseudonim), kliknąć prawy przycisk myszy
i wybrać opcję właściwości - pojwi się adres mailowy.
9. Tak więc w przypadku AL trzeba wpisać np. a...@g...pl (lub inny adres,
bo AL czasem zmienia konta)
10. Nacisnąć przycisk OK

Ania Lipek przestanie was niepokoić, a wy przestaniecie zawracać innym
głowę. Bo to przez was jest tak dużo o AL, głównie głosów oburzenia.

Pozdrawiam
(gdyby ktoś sobie nie poradził, to proszę o mail na priva, to wyślę wydruki
ekranów)

--
Brian

b...@e...pl
#Life is the bitch and then you die#

1. Data: 2000-11-12 21:13:52

Temat: Re: Jak uniknąć zgubnego wpływu Ani Lipek
Od: "arach" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Brian <b...@e...pl> w artykule news:8umvr1$pgg$1@news.internetia.pl
pisze...
> [...]
>
> 1. Uruchom Outlook Express
> 2. Wybierz z menu Narzędzia -> Reguły widomości -> Grupy dyskusyjne

jest łatwiejszy sposób:
wskazujemy (zaznaczamy) naglowek dowolnego smiecia spłodzonego
przez nielubianego delikwenta i wybieramy 'wiadomosc' -> zablokuj nadawce.
i ok.
arach

1. Data: 2000-11-12 21:18:38

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brian wrote:
[..]
> Po pierwsze chcę powiedzieć, że ja osobiście czytam posty AL. Niektóre mi
[..]

To ja ostrzegam, że od dziś wrzucam do filtra wszystkie osoby, w których
listach znajdzie się ciąg znaków "Ania Lipek" bo dość już mam
tego prowokatora i ludzi, którzy podtrzymują jego żywot :((

Skoro tak lubisz jej listy to poczytasz je sobie jako pierwszy
w moim filtrze.

papatki
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę

1. Data: 2000-11-12 21:40:09

Od: "Łalo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niejaki(a) "Brian" <b...@e...pl> wystukał(a)...:
> [...]
>
> 1. Uruchom Outlook Express
> 2. Wybierz z menu Narzędzia -> Reguły widomości -> Grupy dyskusyjne

A nie prościej jest podświetlić daną wiadomość, potem menu "Wiadomość" i opcja
"zablokuj nadawcę"?

Albo wiadomość / utwórz regułę z wiadomości...

Dariusz Borkowski
l...@p...onet.pl & l...@G...pl

1. Data: 2000-11-12 21:41:40

Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arach" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> wskazujemy (zaznaczamy) naglowek dowolnego smiecia spłodzonego
> przez nielubianego delikwenta i wybieramy 'wiadomosc' -> zablokuj nadawce.

Masz rację. Chcaiłem pokazać ogólną zasadę. Ale oczywiście można tak z
każdym.

1. Data: 2000-11-13 05:58:43

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Nov 2000 21:49:10 +0100, "Brian" <b...@e...pl> wrote:

> [...]
>an pole od (gdzie wyświetlony jest pseudonim), kliknąć prawy przycisk myszy
>i wybrać opcję właściwości - pojwi się adres mailowy.

Wniosek. Jak mozna uzywac tego gowna.

Forte Agent:

CTRL-K
Kliknij OK.

Chyba latwiej?
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Nowy portalik tworzony przez... uzytkownikow!

1. Data: 2000-11-13 07:01:29

Temat: Odp: Jak uniknąć zgubnego wpływu Ani Lipek
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec SA w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Skoro tak lubisz jej listy to poczytasz je sobie jako pierwszy
> w moim filtrze.
>
> papatki

Oooo, papatki!!! Na tej grupie to papatkowy debiut - wreszcie sie
doczekalismy Areczku.

A tak serio, to smieszna wydaje mi sie ta moda na plonki i KF,
szczegolnie zakladana "na osoby" czesto sie na grupie
udzielajace. Splonkujesz tez wiekszosc spoleczenstwa, bo nie
podoba Ci sie jej zachowanie? Ja bym tak chciala, ale poniewaz to
nierealne, to wolalabym wymyslic cos innego.

A do Briana (sorki, ze w tym poscie), to i podobnych do Twojego
apeli tez bylo mnostwo. A ow, jak to okresliles "niepokoj" moze
spowodowany jest wlasnie przez to, ze chcielibysmy dyskutowac z
AL, ale, hmmm, na naszych zasadach. Wiem, wiem, brzmi to jak
beton, a Ania to powiew swiezego wiaterku w nasz duszny pokoik,
no ale my tu sobie cenimy regulki, ba, wymyslamy nawet reguly
regulek...bo tak nas nauczono, albo empirycznie stwierdzilismy,
ze lepiej nam z regulkami niz bez nich. No i mysle, ze wszelkie
apele przeciw/ za AL nie swiadcza o tym, ze usuwa nam sie grunt
pod nogami - nie, nie chodzi tu o zadna histerie, po prostu
wolimy demokracje od anarhii.
A w demokracji AL laduje gdzies na marginesie. Ja, w przypadkach
gdy Ania z marginesu wskakuje w srodek, czytam jej wypowiedzi.
Jednak gdy prowokuje swoim znudzeniem i objawia zly dzien- omijam
jej slowotok.
Tak wiec moze cala ta burza w okol czytania/nieczytania AL to
dyskusja - usprawwiedliwianie siebie za to, ze nie uczestnicze w
watkach przez nia wyprodukowanych. To chyba na tyle.

Pozdr
Moncia

1. Data: 2000-11-13 09:42:16

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i co z tego jezeli czytjac newsy niektorzy nie kasuja reply'ejow postow i
zmuszony jestem czytac te smieci ?
sosen

1. Data: 2000-11-13 10:22:54

Od: "dorotka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łalo <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> A nie prościej jest podświetlić daną wiadomość, potem menu
"Wiadomość" i opcja "zablokuj nadawcę"?

To naprawdę działa!!!
Pozdrowioneczka
Dorota

1. Data: 2000-11-13 21:13:55

Temat: Jakie korzyści dała rozmowa o zgubnym wpływie Ani
Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak dzięki Ani mamy szybki kurs podstawowej obsługi komputera.
Co jest jedyną korzyścią z jej obecnosci.
Jakbyście tak jeszcze potłumaczyli niektórym, że można
odpowiadając ciąć fragmenty - lub całości oryginalnych postów..
--
Ewa po prostu..

Cattell & inni
POWROT dr Prunesquallora, Alfreda zresztą...
Przegielam
Magazyn Wszystko
Moje małe przemyślenie dotyczące Ani Lipek