Jak uszczelnić studzienkę?

1. Data: 2004-05-04 08:33:24

Temat: Jak uszczelnić studzienkę?
Od: "Mierzwik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w ogrodzie studzienkę (z kręgów betonowych) w której jest pompa i hydrofor
od nawodnienia trawnika. Od pewnego czasu studzienka zaczęła przeciekać na
ściankach i to dość obficie, ewidentnie podeszła mi jakaś woda gruntowa :)
No i tu zaczyna się problem, chciałbym ją od środka uszczelnić, ale jak to
zrobić skoro ścianaka studzienki jest mokra i nic się jej nie trzyma (a
próbowałem już różnych rzeczy...).
Polećcie proszę jakieś rozwiązanie. Powierzchnia na jakiej woda przesiąka jest
dość duża. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna.

2. Data: 2004-05-04 08:57:21

Temat: Re: Jak uszczelnić studzienkę?
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mierzwik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> dość duża. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna.

Nie wiem czy mozna stosowac to na beton, ale jest taki klej, jak plastelina,
miesza sie go przed samym uzyciem. On skleja mokre przedmioty.
Magda

3. Data: 2004-05-04 10:09:03

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
plastelina,
> miesza sie go przed samym uzyciem. On skleja mokre przedmioty.

To jest POXILINA, ale majątek wyda na to.

Taniej będzie poczekać aż ta woda przestanie lecieć, osuszyć mniejwięcej i
zastosować folię w płynie, ewentualnie coś bitumicznego.
Lepiej byłoby od zewnątrz, ale trzeba by odkopać :-(

Generalnie czarno to widzę.

Jacek

4. Data: 2004-05-04 11:12:33

Od: "JS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> dość duża. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna.

Dość dobrze uszczelnia beton szkło wodne dostępne w marketach budowlanych.
Niestety, jeżeli woda stale cieknie to marne szanse na powodzenie tej
metody.
Jacek

5. Data: 2004-05-04 12:15:03

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Dość dobrze uszczelnia beton szkło wodne dostępne w marketach budowlanych.
> Niestety, jeżeli woda stale cieknie to marne szanse na powodzenie tej

Metoda podana przez Jacka jest naprawdę sktuteczna pod warunkiem
przynajmniej kilku godzinnego ustąpienia wycieku. Albo osusz, albo
cierpliwie odczekaj do czasu suszy i gdy przeciek ustanie, wtedy zmieszasz
cement z piaskiem dodając szkło wodne (na taki przeciek do zaprawy starczy
0,5 litra szkła wodnego) i taką zaprawą uszczelnisz kręgi studni.
Uszczelniałem tak okropnie przeciekający kanał garażowy u kolegi .
Sprawdzone - już 10 lat bez przecieku. Łącząc stary beton z nową zaprawą
murarską zawsze używaj szkła wodnego. Technologia stara ale niezawodna.

Pozdrawiam
skryba

6. Data: 2004-05-04 18:59:22

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj http://www.bit-info.pl
Znajdziesz tam nawet preparaty do cementowania szczelin,
z których wycieka woda.

Pozdrawiam calvi

7. Data: 2004-05-04 21:39:26

Od: "Wiesiek P" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli studnia służy tylko do nawodnienia trawnika,
to bym się nie przejmował ani trochę podsiąkaniem.

--
Wiesiek

8. Data: 2004-05-04 22:00:38

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Mierzwik" <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> i hydrofor od nawodnienia trawnika. Od pewnego czasu studzienka
> zaczęła przeciekać na ściankach i to dość obficie, ewidentnie

Hmmm... znaczy, w studzience jest więcej wody? I Ty narzekasz? Czy ja
czegoś nie rozumiem?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Letycja co noc w Singapurze
Tańczyła dla forsy na rurze.

9. Data: 2004-05-04 22:18:43

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2y8o7lunt.fsf@sapijaszko.net...
> "Mierzwik" <m...@p...onet.pl> writes:
>
> Hmmm... znaczy, w studzience jest więcej wody? I Ty narzekasz? Czy ja
> czegoś nie rozumiem?
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
> --
To jest tak, że Tobie za mało a jemu podobnie jak mnie za dużo. Ot i cały
problem. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie

Pozdrawiam
skryba nieco podtopiony.
Ps. nie siałem nie sadziłem a tatarak i pałka wodna na uprawianym przeze
mnie areale rosną sobie bo warunki na to pozwalają. Rozumiesz już jak u mnie
mokro.

10. Data: 2004-05-05 20:05:27

Temat: Re: Jak uszczelnić studzienkę? OT
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Mierzwik" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> Mam w ogrodzie studzienkę [...]

Mam chyba za drobna czcionke ustawiona w komputerze, bo jak pierwszy raz
spojrzalem na tytul watku, odczytalem:
"Jak uszczesliwic studentke?" ;)

Pozdrawiam,
Bpjea