Jak uzywacie wody termalnej?

1. Data: 2003-04-16 12:48:42

Temat: Jak uzywacie wody termalnej?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam takie cus gratis do kremu La Roche Posay i nie bardzo wiem co z
tym robic...
Uzywac jak toniku? spryskac i poczekac az wyschnie? spryskac i zetrzec?
Poradzcie...

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-04-16 13:06:25

Temat: Re: Jak uzywacie wody termalnej?
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ISIA " wrote:

> Dostalam takie cus gratis do kremu La Roche Posay i nie bardzo wiem
> co z tym robic...
> Uzywac jak toniku? spryskac i poczekac az wyschnie? spryskac i
> zetrzec? Poradzcie...

Mozesz:
- po obudzeniu spryskac twarz - od razu staniesz na nogi,
- na makijaz - utwali go to;po spryskaniu,dleikatnei przyłozyc chusteczke
zeby nadmiar w nia wsiąkł
- tak w ciagu dnai odswizająco, i na twarz, i n adekolt, i gdzie tylko
bedziesz chciała
- jak masz krecone włosy - to mozesz rano spryskac je wodą - skręt sie
odswiezy :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-16 14:06:04

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
> bedziesz chciała
> - jak masz krecone włosy - to mozesz rano spryskac je wodą - skręt sie

To znaczy wersja: popryskac i zostawic?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-16 14:08:14

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ISIA " wrote:

> To znaczy wersja: popryskac i zostawic?

Tak, dodatkowo mozesz takei lekko wilgotne włosy ugniesc dłonmi :)

1. Data: 2003-04-16 14:10:23

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Tak, dodatkowo mozesz takei lekko wilgotne włosy ugniesc dłonmi :)

Dzieki :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-16 15:24:15

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wszedzie gdzie czytalam o wodach termalnych byla opnia ze nalezy wytrzec
twarz po spryskaniu, bo zostawiona bedzie powodowala jej wysuszenie i
odwodnienei - tak jak gdy zbyt dlugo sie kapiesz masz pomarszczone palce - bo
woda w wannie wyciagnela wode ze skory - podobnie jest z woda termalna -
raczej poleca sie wytarcie nadmiaru.........
Nikoosia

1. Data: 2003-04-16 15:48:30

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Nikusia " wrote:

> [...]
> pomarszczone palce - bo woda w wannie wyciagnela wode ze skory -
> podobnie jest z woda termalna - raczej poleca sie wytarcie

No i tez tak napisałam, jesli chodzi o pryskanie twarzy,
ale to powyzsze sie odnosiło tylko do włosów :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

polecam cudo do wlosow :)