Jak wprowadzono lekcje religii przez wybór, to pustki na religii.

11. Data: 2012-11-22 14:14:56

Temat: Re: Jak wprowadzono lekcje religii przez wybór, to pustki na religii.
Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

E, tam... <http://www.spch.pl/>.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

8th of Kislev, 5773

12. Data: 2012-11-22 16:56:37

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 15:19, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:
> On Thu, 22 Nov 2012 06:06:46 -0800 (PST), Andromeda wrote:
>
> [...]
>
> E, tam... <http://www.spch.pl/>.
>
> --
> Dariusz Laskowski
> darlas at post.pl
>
>                                                 8th of Kislev, 5773

link nie działa, non stop pokutuje że celibat w kościele, który
wywołuje obsesje seksualną doprowadził do takich zbrodni przez kk w
historii. Nawet antyaborcja to obsesja seksualna. Według kk seks jest
jedynie do rozpłodu/ seksuologia- dewiacja seksualna/ czyli jeśli
grzechem jest seks bez rozpłody, to robicie aborcje bo uprawialiście
seks gdzie nie chcieliście rozpłodu ,czyli grzech. Brak seksu
prowadzi do zaburzeń logiki myślenia, do degradacji psychicznej i z
frustracji do zbrodnii- dlatego się tak trzęsą z nienawiści, brak
rozwoju emocjonalnego -seksualnego, zawiesza seks na poziomie dziecka
i dlatego ich dupcie dzieci tak grzeją.

13. Data: 2012-11-22 17:04:00

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

http://www.spch.pl/

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

8th of Kislev, 5773

14. Data: 2012-11-22 18:11:03

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 18:09, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:
> On Thu, 22 Nov 2012 08:56:37 -0800 (PST), Andromeda wrote:
>
> [...]
>
> http://www.spch.pl/
>
> --
> Dariusz Laskowski
> darlas at post.pl
>
>                                                 8th of Kislev, 5773

Tabula rasa.
Jest szkodliwa religia, nauka suchej nitki nie zostawia na religii,
to widać nawet gołym okiem. No w PL kraju irracjonalnym, takie banalne
stwierdzenia wywołują szok, co świadczy o ogromnym opóżnieniu
umysłowym polaków.

15. Data: 2012-11-22 19:14:57

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Nov 2012 10:11:03 -0800 (PST), Andromeda wrote:

> [...]
> to widać nawet gołym okiem. No w PL kraju irracjonalnym, takie banalne
> stwierdzenia wywołują szok, co świadczy o ogromnym opóżnieniu

Raczej o Twoim opóźnieniu, bo wygłaszasz sądy, które są niczym innym jak
skrajnie zwulgaryzowanymi popłuczynami po Oświeceniu, a mamy już (gdybyś
przypadkiem nie zauważył) wiek XXI. Pamiętam jeszcze ze szkoły w peerelu
ustawianie dyskusji o religii na osi racjonalizm -- irracjonalizm...
Tyle, że PRL i jego indoktrynacja już jakiś czas temu skończyły się.
Czas wyzwolić się z tej totalitarnej propagandy... :->

Żeby nie było nieporozumień: sam uważam się za osobę obojętną religijnie,
ale zdania w rodzaju ,,nauka suchej nitki nie zostawia na religii"
to przejaw ignorancji. Poklikaj, poszukaj czegoś... Czegokolwiek...
Zobacz "Etyka protestancka a duch kapitalizmu" Webera i zastanów się
jaką rolę religia odegrała w budowie takiego społęczeństwa, jakie my
dzisiaj w Polsce próbujemy budować. Lepiej czasem coś przeczytać,
zwątpić w to czy tamto... Pomyśleć po prostu zamiast tak walić
w Usenecie w ludzi takim skrajnym dogmatyzmem...

Czym właściwie różni się Twoja postawa fanatycznie antyreligijna
od postawy fanatycznie religijnej?
Naprawdę chciałbym wiedzieć, bo mam wrażenie, że niczym... :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

8th of Kislev, 5773

Zamachowiec to nacjonalista, antysemita, cechuje go ksenofobia
Dowody winy za katastrofę smoleńską
Rota narodowa Pisu, niedługo obowiązkowa.
Wynocha antypolacy!!!
Rektor Politechniki Warszawskiej śpiewa!