Re: Jak wychować "sfochowaną" dziewczynę? [dlugie]

Data: 2006-09-03 22:06:11
Temat: Re: Jak wychować "sfochowaną" dziewczynę? [dlugie]
Od: "Dominik" <s...@h...pl>

się, może to wykorzystać i wejść na głowę. Żaden związek, w
którym brak jest poszanowania, nie utrzyma się długo. Prędzej czy
później rozpadnie się jak bańka mydlana.

te wszystkie porady przypominają instrukcję obsługi wariata,
ale to prawda część kobiet to wariatki i można nimi manipulować w ten
sposób, gorzej jeśli z takimi idiotkami ma się dzieci- wtedy sprawa sie
komplikuje,
kiedyś dziewczynę z którą byłem musiałem na siłę wyrzucać z mojego domu bo
nie chciala się wyprowadzić,
powiem szczerze fajnie poruchac cos takiego jak sie jest młodym, ale z dala
od czegos powazniejszego z kobietami tego formatu, bo wstyd potem tylko, a
zycie wiadomo to nie samo dymanie wbret twierdzeniu ze swiat sie na dupie
opiera,
ja bym koledze ostatecznie poradził dać sobie spokój bo widocznie źle
zainwestował swoją wrażliwość,
jest wiele kobiet które Cie uszanuja pod warunkiem ze bedziesz soba i nie
bedziesz rezygnował z tego co w Tobie dobre, kobieta tez czlowiek i pewne
normy psychologiczne spełniać powinna