Jak wychować "sfochowaną" dziewczynę? [dlugie]

71. Data: 2006-08-13 17:19:41

Temat: Re: Jak wychować "sfochowaną" dziewczynę? [dlugie]
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon; <1...@4...net> :

> Że też jeszcze nie zaproponował ci przejście na priv,
> potem GG, Skype, komórka itd. ;)
>
> Ech... gdzie są te chłopy ;)

Bo ja taka nieśmiała jestem - bez Przyzwoitki nie ma żadnej rozmowy.
Chcesz robić za Przyzwoitkę? Jakby co, to będziesz chronił moją cześć i
cnotę, a nie faty. ;))

Flyer
--
gg: 9708346

72. Data: 2006-08-13 17:51:25

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
;)

> Fata, ja Cebe ostrzegam, bo Cebe zacznę lubić, a wtedy przerąbane. ;)

Przerąbane dla Cebe. Jestem ~ "sfochowana" ;-)

fata

73. Data: 2006-08-13 18:02:46

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fata; <ebnobi$hr0$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ;)

> Przerąbane dla Cebe. Jestem ~ "sfochowana" ;-)

A mnie sfochowane niestraszne. ;) NoToPa? ;))

Flyer

--
gg: 9708346
http://tinyurl.com/hcgxm

74. Data: 2006-08-13 18:07:32

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Immon" <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> napisał w
wiadomości news:1h1265w50ape7.ufp6oxcgz35y.dlg@40tude.net...

> Że też jeszcze nie zaproponował ci przejście na priv,
> potem GG, Skype, komórka itd. ;)

Zapropował itd. A teraz męcz się ;-)

> Ech... gdzie są te chłopy ;)

Też tęsknię ;-)

fata

75. Data: 2006-08-13 18:26:09

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fata; <ebnp9m$kia$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Immon" <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> napisał w
> wiadomości news:1h1265w50ape7.ufp6oxcgz35y.dlg@40tude.net...

> Zapropował itd. A teraz męcz się ;-)

Prowokujesz? ;)) A ja właśnie słucham J.M.Jarra - muszę gdzieś dorwać
koncert na DVD z Gdańska [CD jest okrojona], nie spać i upić się. To
wszystko.

> Też tęsknię ;-)

W Usia? ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://tinyurl.com/hcgxm

76. Data: 2006-08-13 18:35:44

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie sfochowane niestraszne. ;) NoToPa? ;))

Hyhy, panowie (którzy nie wiedzą, co mówią) przodem ;-)

fata

77. Data: 2006-08-13 18:54:34

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prowokujesz? ;))

Nie. Za daleko mam ;-)
(a mogłam krócej: "a Ty?" ;-) )

> A ja właśnie słucham J.M.Jarra - muszę gdzieś dorwać
> koncert na DVD z Gdańska [CD jest okrojona]

W czym problem?
Empik albo emule.

> nie spać i upić się. To
> wszystko.

W czym problem?

> W Usia? ;)

Nie. W domu ;-P

fata

78. Data: 2006-08-13 19:04:22

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fata; <ebnqqi$rp8$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Hyhy, panowie (którzy nie wiedzą, co mówią) przodem ;-)

Ja chyba wiem. Ty analizujesz takie sytuacje ["NoToPa"] z punktu
widzenia odbiorczyni "zwierzeń" Biednych i Porzuconych, ja z punktu
widzenia frajera, któremu "miłość i obowiązek" przesłania rzeczywistość.
Wiesz, że znalazłem sposób na ten dylemat ["brak odpowiedzi oznacza
odpowiedź"] i ... [a cholera go wie] - ze smyczonymi facetami nie ma się
co zadawać. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://tinyurl.com/hcgxm

79. Data: 2006-08-13 19:06:55

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fata; <ebns1s$rrn$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie. W domu ;-P

Jakieś balety odprawiasz? A ja nic o tym nie wiem??!! ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://tinyurl.com/hcgxm

80. Data: 2006-08-13 20:03:48

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakieś balety odprawiasz? A ja nic o tym nie wiem??!! ;)

Jak to, tatko nie wie? Mówiłam, żeby tatko nie wracał zbyt wcześnie z
kościoła, bo chłopaki przyjdą na film ;-P

fata

nieumiejętność przeżywania orgazmu przez kobiety
lunatyzm
reklama
Psychoslownik
ostrzezenie